Hur skulle ni resonera?
I helgen hade jag min möhippa =) Den var perfekt planerad för mig och jag hade en helt underbar dag som jag är supernöjd med!!!!
Problemet är att det verkar som om några av de inbjudna har planerat att göra något eget med mig sedan en tid tillbaka men ändå dragit sig ur bara några dagar innan hippan. Det är naturligtvis upp till var och en om de vill vara med på hippan eller ej och jag vet inte exakt vad som ligger bakom avhoppen. Däremot tycker jag att det är respektlöst mot min syster som kämpat med att planera den perfekta hippan och oxå lyckats! Allt var ju planerat och inbokat. Avhoppen resulterade i att min syster erbjöd sig att betala mellanskillnaden som blev när några plötslig inte skulle vara med eftersom hon ville att jag skulle få uppleva allt de planerat in, som tur var delade alla som var kvar på extrakostnaden. Allt jag har hört har jag hört från olika personer, min syster har inte sagt något om det.
Jag är som sagt otroligt nöjd med min hippa och hade inte velat ha den på något annat sätt men jag vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till dessa kompisars agerande gentemot min syster och de andra som var med...
Behövde skriva av mig lite...