• Pippuri

Bra billigt spa/hudvård/relax i Göteborg??

Någon som kan hjälpa mig med tips på något bra ställe i Göteborg där man kan göra ansiktsbehandlingar, få massage och liknande till ett bra pris? Elevbehandlingar funkar tyvärr inte då jag vill kunna göra det på en lördag.

• Svar på tråden Bra billigt spa/hudvård/relax i Göteborg??
  • Vinröd

En kompis brukar gå till Lilla Kurorten, på Magasinsgatan.
    Hon har varit jättenöjd varje gång, och det är tydligen inte jättedyrt heller. Själv har jag inte varit där, men jag litar på henne.

• chenda86

Panorama hotell har spa :) Min syrra var jätte nöjd, vet dock inte om dom är så billiga... dom tar 1570 för en spaweekend (med övernattning, behandlingar etc...) googla det :)

• jojoånick09

har du kikat med elisabethskolan det är ju ungefär som burgårdens utbildningscenter som klipper hår,gör elisabethskolan allt som har med hudvård att göra till en billigpeng.
    Både jag och min kompis Anniv82 skall dit och fixa oss ...

• Pippuri
    jojoånick09 skrev 2009-03-20 07:44:34 följande:
    har du kikat med elisabethskolan det är ju ungefär som burgårdens utbildningscenter som klipper hår,gör elisabethskolan allt som har med hudvård att göra till en billigpeng.Både jag och min kompis Anniv82 skall dit och fixa oss ...
    Jag hade jättegärna gått dit, hört massa bra om dem, men det funkade ju itne eftersom det måste göras på en helg.
  • miac

På Hotell 11 på Eriksberg ligger ett spa som heter Energikällan, kolla på www.energikallanspa.se. De gör elevbehandlingar på lördagar! Ring och prata med dem, jag fick tyvärr ingen tid på helgen men ringde samma vecka så får skylla mig själv... Har hört att det ska vara bra i alla fall! Lycka Till!

• comewithme

StudioAroma som ligger vid Avenyn har jätte sköna massager och ansiktsbehandlingar, och har ofta även rabatter på behandlingarna på lördagar :)

• Mingo

Kan tipsa om www.jills.se har tider både lördagar och söndagar och elevbehandlingar. Det ligger i Majorna.

• Avalon75

Jag har varit på Anemonens Kroppsvård mitt i Göteborg, på Kungsportsplatsen.
    Det är riktigt bra där, personalen är underbar. Och har du Enjoyguiden får du bra rabatt också, minns inte vad exakt det var men typ en ansiktsbehandling för halva priset eller så. Jag kan verkligen rekommendera deras bad och sedan en ansiktsbehandling uppe på det: www.anemonen.se

Svar på tråden Bra billigt spa/hudvård/relax i Göteborg??