Vilket är ditt största fynd när du shoppat till bröllopet?
Jag fyndade en caketopper i Kiel som passar perfekt till oss! Den kostade 50 kr!
Jag fyndade en caketopper i Kiel som passar perfekt till oss! Den kostade 50 kr!
Räknas fotograf? :) Isånt fall vår fotograf, 5000kr för en HELdag :)
Vår fotograf som tar 2000:- för 6 timmars fotografering... Vår drömlokal som blir gratis... Extra rabatt på materialet till inbjudningskorten..
Min klänning som är gratis, fotograf som ställer upp gratis och make up artist som ställer upp för halva priset (kompispris)
tycker att nästan hela mitt bröllop e ett fynd..hehe...
maten betalar mamma som hon betalar bara för råvarorna.
frisör och make up, syrrans bästakompis - Gratis
Florist brorskompis - betalar endast för blommorna
Solist, arbetskompis - Gratis
Fotograf, arbetskamrat - Gratis
Coverband på festen, samma som solisten och hennes band - Gratis
alkohol - blivande svärfar kom hem från spanien, och hade köpt ett jättegott vin för 10:- flaskan (bara så det räkte till middagen) så vi får köpa mer till festen efter middagen!
Transport med veteranbil, om vi vill, har inte bestämmt oss än - Gratis
fotografen måste jag nog sägga i detta sammanhanget inkl resan till härliga grekland som skulle gått på över 25.000kr men som vi fick bättre pris på apollo...
klänningen köpte jag för 1500:-
Ringen var på rea 998:-
Barnens kläder inköpt med rabattkupong: 500:-
Hår och smink gör min vänninna som är frisör så det ville hon göra gratis(hon ska ändå få en slant)
Arbetskamraten gör tårtan(billigare än köpt på ett konditori)
Fotografen:En vänninna fotar gratis. Hon är mkt duktig och har fotat på andra bröllop. Hon ska också få en slant.
Mannens kläder var dyrast:)
professionell fotograf- gratis
solister-gratis
Klänningen: skräddarsydd för 1500kr
Strumpeband:20kr
Mitt största fynd är helt klart mina skor. Jag är skogalen och hade budgeterat flera tusen för skor. MEN hittade ett par skitsnygga för 500kr.
Klänningen var/är betydligt dyrare: 30 000. Men det är den värd....världens snyggaste kommer den att bli
var hittade du strumpebandet?
Ringen. hade kostad 14000.- gick loss på 5750.. sånt gillar jag