• mcc

Vigselförrättare i Stockholm?

Hej,
    finns det någon som kan tipsa om en bra och trevlig vigselförrättare i Stockholm? Vi bor i Bromma och planerar att gifta oss borgerligt i augusti.
    Tack på förhand!

• Svar på tråden Vigselförrättare i Stockholm?
  • after8

Listan är jättebra!

Men finns det någon ni kan rekommendera av dessa?

Någon som ska använda sig av nån av dessa och har pratat/träffat dom?
    (känns som en himla chanstagning att bara välja en...)

ShangChina - vem ska ni ha?

• ShangChina

after8 - vi använder oss av Kerstin Myrehed. Har inte träffat henne än, då vi bor i utlandet, men jag tycker hon verkar bra utav det jag läst av hennes mail till mig.. Vi ska träffas veckan innan... Så jag får hoppas hon är lika bra som hon verkar..

• after8

tack!
    Fast jag insåg ju att du var i Bromma och jag letar ju från "Stockholm" listan :)
    Någon annan som har nån erfarenhet av dessa?

• ShangChina

after 8 - fast du kan ju välja vilken du vill utav dessa på denna lista.. Jag mailade ut till en hel del utav de som stod på listan och hon var faktiskt den enda som svarade...
    Hoppas du hittar nån du gillar!!! Lycka till!

• after8

aha - visste inte att det funkade så, tack!

Känns som jag är sent ute...hehe, man blir så stressad av bröllopsplanering, alla är så tidiga...
    (vi gifter oss 25 juli)

• ShangChina

after8 - du är ju inte ute sent tycker jag.Det enda som kanske kan ställa till det är väl att det är semestertider då...
    Jag glömde säga att man kan få betala en liten slant för deras tid. Vi betalar 500 kronor för vår vigselförrättare.

Svar på tråden Vigselförrättare i Stockholm?