Där gräset är grönast och champagnen har de rundaste bubblorna
Lapinette jag blir också ressugen! Man kanske bara skulle dra iväg nånstans.. Jag känner att det är dags för solsemester för min del.
Bra vänner ska man värna och de andra kan man lika gärna låta vara. Tyvärr lär man sig det oftast the hard way, men det är sååå skönt med positiva härliga vänner. Jag hoppas att mina vänner räknar mig som en som delar positiv energi. Annars är det skärpning från min sida!!
Fru F och Gemma, jag fikar också gärna i början på nästa vecka. Vi kanske ska ta måndag? Var, när, hur??
Ja det blir fortfarande en del pussar här hemma även om det är mannen som tar initiativet mesta delen. Jag är mer och pussar på min budda och lille hunden också.. Jag kan väl inte skylla på jobb och tid.. ja jag vet helt enkelt inte varför.
Nu har jag precis tagit mig ur Eurovision-bubblan och svutit över de katastrofala värdarna som höll i programmet. Jag tror inte de längre ska hålla finalen på lördag och jag förstår varför..
Mina favoriter är Norge och Tyskland. Sen gillar jag Sveriges bidrag också för att det är annorlunda, fint och moget. Jag är så trött på alla halvnakna bidrag där tjejerna ligger och ålar på golvet och juckande killar.. Tråkigt.