• Umbraz

Stämpel med bröllopspar, visst borde det gå att hitta begagnat?

Hej!
    Tycker att det borde finnas en uppsjö av stämpelmotiv passande bröllop som bara är liggandes efter att bara blivit använda vid ett tillfälle. Jag måste ha tag i ett bra motiv att trycka på baksidan av mina inbjudningar (C5)storlek. Men det känns så himla onödigt att köpa dyra trycksaker som bara ska användas en gång. Hur gör ni?

• Svar på tråden Stämpel med bröllopspar, visst borde det gå att hitta begagnat?
  • Tintin84

Kolla på Tradera eller liknande. :)

• Umbraz

Har gjort det men utan resultat :(

• Taaanja

En stämpel behöver inte kosta så mycket. Du kan beställa en egen-designad stämpel på www.mycards.se det gjorde jag, kostade 105:- lr något sådant..

• Umbraz

Tack, jag har varit inne på deras sida, problemet är att jag är ute i sista minuten. Vill helst få ut inbjudningarna i veckan, så det lutar åt att jag måste köpa mig en stämpel och färg. Stämpeln som jag vill ha plus färg blir 267kr inkl.porto. och det tycker jag är dyrt för en sak som jag bara ska använda en gång, därav mitt inlägg.

• Umbraz

Jag har hittat den på mycards. Det är ett brudpar med leenden upp till öronen och så håller de i varsit hjärta.
    Kostar 149kr

• Snufflan

Har köpt alla mina stämplar på akademibokhandeln, men det kanske är olika i deras butiker, kanske bara här dom har tagit hem stämplar och färg.

• 27juni2009

men kolla panduro hobby de har fina brudpars stämplar. jag har en men den behöver jag ett atg till. men tänk på att porto kostar ju oxå om du ska köpa begagnat

• HurraViSkaGiftaOss

Säkert, men det kostar bara en hundring att köpa en ny. Kolla matton eller panduro till exempel.

• Mrs4ever

Du kan ju sälja den vidare sen =)

Svar på tråden Stämpel med bröllopspar, visst borde det gå att hitta begagnat?