• varberg77

Sprack er budget?

Höll ni er till bugdet eller sprack den rejält eller blev det kanske tom mindre än vad ni räknat med?

• Svar på tråden Sprack er budget?
  • Macecrush

Har inte spruckit ännu iaf, ligger till och med lite under, men som för många andra har vi ett tag kvar...

• Kajsalisan

vi ligger också under..ÄN SÅ LÄNGE!!!

• didis

Vår spricker men det är för att vi fick mer pengar än tänkt (kryptiskt va´?) före jul och det lade vi på lite småsaker som vi hade tänkt skippa helt eller göra själva.

Vi hade tänkt ca 50.000 och nu blir det ca 60.000. Vi har inte räknat ut exakt vad det blir (och vill inte göra det heller!).

• mamci

Vi har ca 2,5 mån kvar och än så länge ser det bra ut men vad vet man.......

• Red Scarlet

Eeh den sprack ordentligt. Jag räknade på ca 50.000 från början men så rasade det iväg och när vi bestämde oss för bröllopsresa var det bara att lägga ner. Jag räknar dock med ALLT i budgeten, även typ att gå och noppa ögonbrynen och tona håret innan vigseln etc. Så nu ligger den på stadiga 125.000. Där får den banne mig stanna!

• Pingst09

Har inte räknat nåt alls, men visst blir det dyrare än man trott... MEn det är det värt. Men kommer väl allt som allt hamna på runt 50 000

• djurö 09

*_:;'.^¨¨¨*KNAAAAAAAAAAAK'-.,.-.**^^*

Spricker för fullt just i detta nu...

• Luucie

Red Scarlet skrev 2009-03-10 17:48:55 följande:

Eeh den sprack ordentligt. Jag räknade på ca 50.000 från början men så rasade det iväg och när vi bestämde oss för bröllopsresa var det bara att lägga ner. Jag räknar dock med ALLT i budgeten, även typ att gå och noppa ögonbrynen och tona håret innan vigseln etc. Så nu ligger den på stadiga 125.000. Där får den banne mig stanna!
    Haha bra jobbat! Bara 75000 off
  • Red Scarlet
    Luucie skrev 2009-03-10 18:06:59 följande:
    Red Scarlet skrev 2009-03-10 17:48:55 följande:
    Haha bra jobbat! Bara 75000 off
    hahaha äh ska den spricka får man se till att göra det ordentligt ;)
  • Belle och Chrille

Just nu ligger vi faktiskt plus, känns otroligt. Men än så länge är det 4 månader kvar och jag vet ännu inte vad blommor och frisör kommer kosta. Har dock räknat med 6000 för båda...och det är väl ganska väl tilltaget...?

Svar på tråden Sprack er budget?