• trebarnsmamma

Make up store i Jönköping erfarenheter????

Någon som varit på kurs där ?!
    Bra eller dåligt!?

• Svar på tråden Make up store i Jönköping erfarenheter????
  • bridesilly

Jag har varit där på makeup. Jag blev nöjd med resultatet förutom att dom använde alldeles för mycket brun ögonskugga och för orange blush när det var meningen att det skulle vara brudmakeup. Detta var inte för bröllopsdagen utan mer som en test på hur det skulle kunna se ut. Valde sedan i do weddingbox för summan man får handla för (fick lägga lite emellan givetvis)

Men ska du göra din brudsminkning där så var noga med att du får göra en provsminkning.

• trebarnsmamma

Aha, var inne igår för att det inte fungerade att boka tid på nätet och då skulle de ringa mig inom en timma, men de har fortfarande inte ringt! Då är ju liksom inte förtroendet på topp direkt!
    Vad innehåller I do boxen? Har du testat deras Wonder powder!?

• bridesilly

i do boxen har två läpp pennor, en kajal, 4 färger brudaktiga färger som är till ögon och kinder, två läppstift

www.makeupstore.se/sesv/products/eyes/others/ido

har inte testat deras puder förutom det jag hade på mig på provsminkningen och det var hyffsat.

angående att dom inte ringer upp så var dom inte speciellt bra på att ringa mig om boxen som skulle komma senare eller nästa vecka, fick ringa massor av gånger själv

Svar på tråden Make up store i Jönköping erfarenheter????