• Comfortably numb

Gifter mig imorn och är fortfarande förskyld....

vill bara gnälla av mig lite... vi gifter oss imorgon (yey!) men typiskt nog åkte jag på en dunderförskylning i måndags som inte vill släppa.... tur att vi inte ska vara i kyrkan så det ekat när man hostar.... hoppas man inte snyter bort sminket

så himla typiskt.... men förutom det känns det bra, och lite nervöst nu för första gången....

• Svar på tråden Gifter mig imorn och är fortfarande förskyld....
  • 20090725

mitt tips är ett riktigt varmt bad och en whiskey...

men du kommer ändå att få en kanon bra dag imorgon!

• PL080802

Jag var förkyld på vårt bröllop och glömde det helt på själva dagen. Gå till en hälsokostbutik och få en dunderkur. Ta med näsdukar och halstabletter. Ha en underbar dag!

• Taha

Ett tips om du vaknar och känner dig trött i ansiktet. Och ja, jag vet att de flesta garvar. :) Men jag gör detta VARJE morgon och det hjälper.
    Ta en tesked youghurt som ansiktsmask. Det kyler ner ansiktet och piggar upp det inför sminkningen. Jag använder mig av den mindre rinniga sorten och låter den ligga på i någon minut men tar bort den innan den har stelnat.
    Passa på att innan sminkning lägga gurkskivor på ögonlocken.
    (Om du inte är allergisk).

Annars hejar jag åxå på wiskey ikväll. Tycker du inte om det kan du blanda ut det med cola. ;)

• Mrs Baom

Den där nya nässprayen heter otrivin comp och den fungerar!! Säger som de andra här, ta en eller två alvedon och njut av din/er bröllopsdag!! det kommer bli fantastiskt även om näsan rinne å du är lite hostig:)

LYCKA TILL!!

• Comfortably numb

tusen tack för allt pepp! gulliga ni är... hostar fortfarande, men tror jag kommer ha annat att tänka på imorn!

iiiii, om 23 timmar är jag gift!!!!!!

• Pärlan2009

Åh, så underbart. Jag önskar er en alldeles perfekt bröllopsdag och ett fortsatt härligt liv tillsammans!

Comfortably numb skrev 2009-03-06 18:10:15 följande:

tusen tack för allt pepp! gulliga ni är... hostar fortfarande, men tror jag kommer ha annat att tänka på imorn!iiiii, om 23 timmar är jag gift!!!!!!
  • maj2010

Jag håller tummarna för dig! Ha en underbar dag imorgon!

• Pizan

Jag tycker ändå att du ska ta det lite lugnt med vitlöken. Inte kul om folk tycker att bruden stinker.

• shakynose
    Pizan skrev 2009-03-06 19:00:52 följande:
    Jag tycker ändå att du ska ta det lite lugnt med vitlöken.
    Tänkte också på det! Stark mat o whiskey är bra på att fördriva det onda, men kanske undvika vitlök och curry just för odörens skull?

Lycka till imorgon!
  • novia72

BLANDA DETTA! apelsinjuice,2 vitlöksklyftor, whisky, 2tsk honung! allt som allt ca 2 dl. DET ÄR SÅ ÄCKLIGT ATT DU INTE ANAR!!! men jag lovar dig att du är dig själv imorgon klockan 07.00 & dryck vatten! ;)

• Comfortably numb

haha, låter tillräckligt knäppt för att funka...

novia72 skrev 2009-03-06 19:06:19 följande:
    BLANDA DETTA! apelsinjuice,2 vitlöksklyftor, whisky, 2tsk honung! allt som allt ca 2 dl. DET ÄR SÅ ÄCKLIGT ATT DU INTE ANAR!!! men jag lovar dig att du är dig själv imorgon klockan 07.00 & dryck vatten! ;)
  • Chrisse och Jonas

Hur gick det??? Hade ni en underbar dag?

• Comfortably numb

fick super host-tabletter av min goa morfar på morgonen som hjälpte enormt! hostade bara lite under dan, och snuvan var borta! tillbaka idag, men det är strunt samma!

Hade en jättehärlig dag med fotografering vid Tyresö slott och vid festlokalen, blev riktigt rörd under vigseln.... och alla gäster älskade maten, superlyckat allting! kollar på ringen hela tiden! haha

nu packar vi för fullt för Mexico resan på tisdag!

kan knappt vänta på att få bilderna från jenny Blad, fotografen, var så härliga stuner när det blåste till så klänningen verkligen fick liv! had ju 9 meter tyg bara på kjolen

vill igen! ni som inte är gifta än har verkligen något att se fram emot! best of luck!

• novia72

åhhh va härligt!!!! Jag njuter av dessa två sista veckorna!!! Verkligen!....tror att en del ligger i själva planeringen - Resan dit- Ja, och sen stå på perrongen...för att påbörja den riktiga resan... :)

All lycka till er!

• Comfortably numb

ååå, två veckor kvar! härligt! all lycka till er, njut ordentligt av dagen!

Svar på tråden Gifter mig imorn och är fortfarande förskyld....