• Comfortably numb

Gifter mig imorn och är fortfarande förskyld....

vill bara gnälla av mig lite... vi gifter oss imorgon (yey!) men typiskt nog åkte jag på en dunderförskylning i måndags som inte vill släppa.... tur att vi inte ska vara i kyrkan så det ekat när man hostar.... hoppas man inte snyter bort sminket

så himla typiskt.... men förutom det känns det bra, och lite nervöst nu för första gången....

• Svar på tråden Gifter mig imorn och är fortfarande förskyld....
  • Taha

Gumman..för det första så är jag säker på att det går bra imorgon eftersom det handlar om ren vilja. På min kusins bröllop var jag dundersjuk i en vecka innan samt efter men på bröllopsdagen kände jag inte av det.

Ta hand om dig idag. Lite Enchinagard. INGEN dålig mat som pizza men någon koka en liten soppa på kycklingbuljong med MKT vitlök / ingefära. BRÄMHULTS, BRÄMHULTS, BRÄMHULTS

• Chrisse och Jonas

Typiskt.. hoppas du kan lägga dig tidigt i kväll och vila riktigt ordentligt. Men du kommer säkert ha så kul hela dagen att du inte märker att du är sjuk.
    Grattis och hoppas ni får en underbar dag.

• emmibob

Oj...lägg dig i tid ikväll och proppa i dig minst två alvedon/ panodil och käka som sagt varm soppa eller starkt kryddad mat så det får "rinna ut"

Om jag vore du skulle jag proppa i mig tabletter det första jag gör när jag vaknar.

Lycka till imorgon!!! Ni kommer säkert få en fantastisk dag!

• saraodanne

Krya på dig, jag ska hålla tummarna för dig imorgon! Allt komemr säkert att gå superbra.

• Hemlig2009

Om näsan rinner så vill jag tipsa om den där nya nässprayen de gör reklam för, den fungerar verkligen! Och använd ex panodil, hostmedicin osv så att kroppen kan vila maximalt och friskna till under dagen.

Lycka till och grattis!

• Lajsan

Lycka till! Du kommer ha fullt upp så du kommer inte märka av förkylningen

• troddealdrig

Man kan använda tigerbalsam, helst den röda, om man har den/får tag i den, och smörja LITE under näsan. Funkar lika bra, iblande bättre, som nässpray tycker jag.

• lipaj

i morgon är en annan dag!!! Du kommer att vara frisk, eller hur!

• Fenixx

hoppas du är lite bättre tills imorgon! lycka till och grattis.

• Vita kallor

Hänger på och önskar dig lycka till imorgon!!

Svar på tråden Gifter mig imorn och är fortfarande förskyld....