• Soon and very soon

så besviken på M2B just nu

vår tostmadame försöker fixa hippa för mig. hon skickar mail till min m2b. han skickar det till mig o tycker att jag får ju fixa fram nummrena om jag vill bli hippad...
    -du vet ju ändå att den planeras, är han resonemang.

sitter här med inflamation i livmodern o har haft det ett bra tag så e ganska tagen, kände att detta vart sååå trist!

Är jag en bridezilla eller skulle ni oxå blivit besvikna??

(Älskar ju honom o han är världen bästa för det mesta)

• Svar på tråden så besviken på M2B just nu
  • Flisa80

Jag skulle också ha blivit besviken... Även om man "vet" så vill man ju inte veta...

Kram

• didis

Håller med om att det var lite trist beteende.

Lite av vitsen är ju hemlighetsmakeriet!

Säg till honom att det var drumligt! Och att det måste kompenseras med fotmassage, champagne eller vad du nu önskar...

• Soon and very soon

en massage ska jag nog kräva in. bra förslag.

• LB5

Hehe instämmer

didis skrev 2009-03-04 18:21:21 följande:
    Håller med om att det var lite trist beteende. Lite av vitsen är ju hemlighetsmakeriet!Säg till honom att det var drumligt! Och att det måste kompenseras med fotmassage, champagne eller vad du nu önskar...
  • Ida Björn

Håller med didis, champagne är det minsta han kan komma med *ler* (

• Kajsalisan

jag hade också blivit väldigt besviken! Och håller med ovanstående, champange, massage och rosor!! :)

• Soon and very soon

tyvär så är nog rosor kört, då vi hade varit tillsammans en månad(en evighet sedan)fick jag 20 röda rosor o då sa han att nästa gång jag kommer med rosor har jag varit otrogen...

men kanske jag kan få lite tulpaner???

• Kajsalisan

Åhh!!!! Hahaha, tulpaner.. men då får det baske mej vara jordgubbar och champange med!

• utvald

Ursäkta men vad var det för nån jävla replik??Så du får aldrig rosor då????Förlåt förlåt men det gjorde ont i hela mig.....

Svar på tråden så besviken på M2B just nu