Inlägg från: MissieA |Visa alla inlägg
  • MissieA

9 maj 2009 - brudar! del 2

Tindragull skrev 2009-03-22 18:01:39 följande:
    Gjorde det när jag skulle på en kompis bröllop och det blev jättefint! Färgar inte av sig när man har duschat en gång efteråt. (alltså typ en dag efter)
    Då ska jag verkligen göra en sådan ska sola innan också men vill få den fina "solbrännan" Ska du göra det?
  • MissieA
    Villnu skrev 2009-03-26 13:11:27 följande:
    Å... nu har jag beställt ring! Blev en mycket dyrare än jag tänkt mig men min kära mor skulle sponsra lite :) Den skulle komma i slutet av april, å va jag längtar!
    vad kul du kommer ha den fina ringen länge så det är värt det.
  • MissieA
    elsi skrev 2009-03-26 13:43:52 följande:
    VARNING!!!!!jag har använt de här lotion som jag ge lätt brun effect... de färgade av sig!!! på mina lakan och t shirt och trosor! jepp alla var vita.men jag har upptäkte Dove Silk Glow, den ge lite lite shimmer
    Menar du vanlig brun-utan-sol? De färgar av sig hehe, men solduschen är en annan sak, man går in i en kabin och så sprayar de på färgen. Ska faktiskt testa det i helgen och undersöka om det färgar av sig, men enligt dom ska det inte göra det.
  • MissieA

Men färgar Dove av sig & får man mycket färg?

Man vill ju inte ha orangefärgade axelband osv på klänningen även om det hade passat vårt färgtema hahaha

• MissieA

Hoppas ni inte har blivit lurade. Jag har ingen aning om hur mycket folk dricker, så vi chansade också vi tog mer för säkerhetsskull. Det blev 7500 kr för 170 pers, men då är all sprit inräknad.

Nu är det inte många veckor kvar, någon mer som börjar bli nervös? hehe

• MissieA
    ElinPierre skrev 2009-03-26 14:33:17 följande:
    "Nu ska vi snart gifta oss! Bara drygt 6 veckor kvar" sa min ambo rakt ut i luften igår,... Hihi..Har du handlat från tyskland? Vi tänkte handla från bolaget, har ca 50 pers, har avec men ingen annan sprit. Bubbel, rött, cider och öl. Räknade lite snabbt när vi dragit ner rejält på det vi först tänkt att det skulle gå på ca 9000.. Fortfarande MASSOR med pengar tycker jag!?
    Yes vi handlade i tyskland. Jag vet inte hur mycket av varje i huvudet men det blev verkligen jättemycket. 9000 är verklgien mycket för 50 pers, om ni bor nära är mitt tips att ni åker till tyskland

Jag är också så nervös,, tänk så går nått verkligen fel. Hoppas verkligen allt blir bra. Vi har egentligen VFU samma vecka som bröllopet är, men som tur är så gör jag min redan i april och är ledig hela veckan innan
  • MissieA
    ElinPierre skrev 2009-03-26 15:07:41 följande:
    VFU???Tyvärr bor vi LÅNGT bort, och har räknat ut att vi knappt skulle tjäna på att åka. Ska försöka kolla runt om det är någon som ska ner... Hoppas det!Antar att vi kanske räknat väldigt högt, men det positiva med det är ju som ni säkert vet att man kan lämna tillbaka det som inte är öppnat... Uhh.. känner mig lite stressad nu faktiskt... Ska nog ta en diskussion med P och gå igenom allt igen. Det lugnar mig alltid
    VFU = praktik

Nej men stressa inte nu ni har inte alls mycket kvar nu och det positiva är ju att ni kan lämna tillbaka oöppnade flaskor
  • MissieA
    elsi skrev 2009-03-26 16:15:21 följande:
    6 veckor Gulp! (alltså sväljer på engelska)OK blommor.. det är jag inne på nu.Klänning ljusguld ganske figur sydd.. jag ville har färg tror jagjag har kommit på morgon gåvan. jag ska spela in en song som jag sjunger och lämna in den på hans frisör så han få sitta där ocj lyssna när han kliipa sig!och manchetta själv designad med kjedja mellan och en pytteliten diamant och initialer!God i love him ;-D
    Vilken rolig morgongåva bra med nått så personligt.
    Jag ska beställa de maschettknapparna som finns i mitt galleri till min m2b såå fina.
  • MissieA

Det kommer när ni minst anar det tjejer hehe Jag har redan haft min möhippa sååå roligt var det. Njut bara.

• MissieA
    Tindragull skrev 2009-03-30 13:47:18 följande:
    Jag är precis likadan! Vill hoppa framåt en 3-4 vewckor NU.
    Hehe inte jag, jag behöver dom veckorna för att sola men det kommer gå så snabbt nu. Synd bara att det är så kallt ute jag har en känsla på mig att vi inte kommer få fint väder.

Elin: vad kul med möhippa men som du säger, håll förväntningarna låga för det är alltid bättre så hehe. Men då är det snart dags för en
Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2