Inlägg från: soon and very soon |Visa alla inlägg
  • soon and very soon

9 maj 2009 - brudar! del 2

Elin vad fina!!!
    skulle aldrig kunna ligga ner på bilder då mina brön rammlar ner under armhålorna då....
    snart kommer mannen hem från "svensexan" (han vägrar gå med på att det är det han är iväg på) han tycker att det är ju ett par polare som åker båt!
    jag tycker att det är en S6a endå!
    ska börja skriva placeringskorten, köpte 20 extra då jag misstänker att några ej kommer bli bra!

• soon and very soon

börrolp på g: gå in på inställningar på sidan och gå in på hgallerit o kryssa för eller nått, för att få gallerit synligt.
    välkommen hit o förstår dig väl, de flesta väntar eller antar att man sa förstå att de tänker komma

• soon and very soon

mardrömmarna har kommit här...
    o det bar surrar bröllop konstant!
    köpte placeringskort idag, var sååå nöjd slet upp förpackningarna o embossingfönen för att se att jag hade fått hem enkla kort( går ej att ställa) men gillar läget o får lägge korten på vinglasen eller nått. embossade 20, fortsättning följer....

• soon and very soon

2 psalmer, 2 solo sånger den ena "kärleken kommer kärleken går" (vet att den inte heter så men det står helt still.)
    vet ej vad det andra blir för nått.

Ang korten är det ett hjärta(ni vet ett enkelt från panduro) som jag haft svart/glittrigt pulver på och embossat. vart ganska bra, hade varit bättre om de stått men, men....

• soon and very soon
    MissieA skrev 2009-03-30 19:33:23 följande:
    jag har en känsla på mig att vi inte kommer få fint väder.
    tror oxå på kallt väder, vill ju ha vååååååååååååååååår!
    alla dagar behövs!!!
    ska göra min första ansikts behandling på onsdag(pirrigt) men o så kul! o skönt!
  • soon and very soon

ihhhh panik! tror fortfarande stenhårt på att allt kommer gå bra, vågar inte läsa för mycket här för varje gång börjar jag tvivla!

• soon and very soon

förstår dig precis anna!

• soon and very soon

tror det blir 12 för oss.

• soon and very soon

elsi: hoppas det känns bättre snart!! det kommner att bli bra. Solist behöver man inte, vi har ingen.
    Håret är ju bra om du är nöjd med så gå tillbaka o säg att det inte kändes bra o försök med nå nytt.
    Min klänning är i polyester den är finas i hela världen tycker jag kan inte vara lyckligar, Du behöver sätta dig ner med någon o ransaka vad som är viktigt, klänningen är säkert fin ändå o du kommer bli en underbar brud!!!
    kram på dig!

• soon and very soon

Elsdi: har det hänt nått emr i livet som påverkar???
    Elelr har någon "utomstånde" sagt/gjort nått?? Har du pratat med M2B?? förstår han dig, berätta omd et är nått vi kan gjöra för att hjälpa!?
    Vet att det jag skrev här(inlägg 373) ovanför kanske inte känns bra just nu men i det stora hela kommer det nog bli mindre viktigt??
    känner du den som gör håret eller är det "bara en frisör"

• soon and very soon

håller med övriga, bröllop på G förstår att du är lite besviken. Jag vart hippad av 3 hela dagen och 1 halva vart först lite besviken att de var så få men kände sedan att det var mysigt fick en underbar dag.
    BPG du har ALL rätt att känna som du gör! kramis på dig!

• soon and very soon

Tindragull: collt att du är så avslappnad Jag ska inte göra nån provuppsättning heller litar på frisören hon är ur duktig o vi är gamla barndomskompisar, sa att hon får fria händer.

för övrigt fattar jag inte hur nära det är!! helt sjukt!!!!
    snart tjejer står vi där som brud o ska bli fru!!!!!!!!!!!!!!

• soon and very soon

Lax gravad eller kallrökt. Salami funkar alltid.

• soon and very soon

paniiiiiiiiiiiiik! sååå snart är det dax!

• soon and very soon

anja:Tror att allt är fixat har panik endå över allt! festhäftet (har inga gäst prec) att festen inte ska bli bra, räcker tårtan, tänk om DJn spelar dålig musik mm mm....
    men snart är jag gift så får fokusera på det!

• soon and very soon

när festen e över kan jag nog pusta ut....

• soon and very soon

Elsi: vad kul att det är lite smile gubbar i dina inlägg nu!!!
    skönt att vi har kunnat hjälpa till på nått sätt!
    känns klänningen bättre nu???
    Jag har inte haft ro att sitta här fast jag tror att det mesta är klart funderar o funderar varje dag,
    bröllop på G: håller med om att dygnet skulle behöva fler timmar, tyvärr har jag gått ner i vikt av all stress så fick i panik springa iväg o få den insydd 5 cm i måndags.

Hörni alla kan jag få ett råd?? är 12000 helt galet för en ring?? den är då spec gjord för mig av en guldsmed som är riktigt duktig o känd,3 diamanter i..... tvekar så men det är ju sååååå rätt.( får 5000 till ringen från mormor) Äh det är as mycket pengar som jag aldrig drömt om men det får lov att gå minklänninga kostade ju trots allt väldigt lite!
    stor kram på er alla brudar komer sakna er massor när denna resa är över *tårar i ögonen nu faktiskt* kanske kan tråden finnas kvar så man kan kika in ibland bara??
    kram igen

• soon and very soon

C-vitamin brukar ta o överdosera ett rör brus tabletter!! o vila nu, inte jobba!!!!!!!!!!!!!!!
    köp sug tabletter på apoteket en lila förpackning (som enchinagard typ)de hjälper man tar 7 första dagen o sen 4 eller nått i ett par dagar, lycka till 090509!

• soon and very soon

Malmöbrud 2009 skrev 2009-05-06 14:27:38 följande:

tack för omtanken Corona. Jag känner mig lite bättre...Idag fick jag höra från en kollega om ett bröllop som skett. Vet inte hur länge sedan det var, men brudgummen var tydligen full från svensexan fortfarande. När de gick in i kyrkan, stödde han sig på bruden hela vägen. Ceremonin gick bra och han stod där, när de skulle välsignas, tog han helt plötsligt tag i den kvinnliga prästens arm, började kyssa på den och utbrast "jag gifter mig hellre med dig"... Det komme rnog inte hända oss.Sen var det ett par som kom in på "fel" sida av varandra i kyrkan så när de stod där viskade prästen till dem" ni står på fel sida". Hon vände sig om för att göra något och hörde att de flyttade på sig bakom henne. När hon vände sig mot dem stod de med ryggen mot henne vända mot gästerna, fortfarande på fel sida....Hoppas jag piggade upp någon med historier från IRL!
    :Ler!!!!!!! så glad av dessa blev jag sitter här o har puls som heter duga börjar bli sååå nervös!
    Någon mer som varit lite mystiskt yr??? känner mig svag, helt sjukt faktsikt varit rädd för att svimma flera gånger.
  • soon and very soon

Sitter här o funderar över livet! är lycklig hade en superdag igår med sjukt mycket blåst men inge regn ialla fall
    min man är med återvinningen o jag sitter här, bara ler....
    känns lite konstigt dock nu är man gift!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ska bråka lite om min bukett o fundera på middag snart.

stor kram på er alla!!!

Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2