• elsi

9 maj 2009 - brudar! del 2

2 månader tjejer!

Nu ska de 3 kilona BORT!!!!!

• elsi

han har bokade bröllopsresan. det bli en överraskning!! jag vet inte vart vi ska
    Någon som ska till pernillas brudbutik den 29?

• elsi

aha... Skor.. pernillas brud butik, hon finns på nätet, många ha beställt skor drärifrån och var nöjda. Hona ha en visning denna dag. Komma ej ihåg detaljer nu.. kanske finns under ämnet Skor !

resan? han ska berätta vad jag måste ha med mig... Det är bara måndag-lörd, den riktiga resan gör vi på hösten

blommor var o var i stockholm ska jag köpa bra och prisvärde blommor? suck...

• elsi

varning!
    om ni ska använder "body.lotion" är risken att dina stayups glider ned!!!
    så just det området då silikon banden sitta på benet ska vara rent, riktigt rent!

• elsi

em helgen innan var för tidigt och helhen efter för sent! o så när vi var på våran original tänkte bröllopslokal förra året det var såååååååå vackert med allting nästan nästan i fullblom och visste är det snygtt med 090509 :-9

• elsi

Tindragull, jag ska till first4brides om några veckor!! va kul!

klänningen bli ok, jag har köpt tiaren i min galleri!! 14carat guld Frisören som jag kan se från min lägenhetsfönster ska göra mitt hår!!
    Är max 2500 för mycket för en "drop" bukett och ca 5 corsage?

• elsi

jag tror att jag ska komma in till detta... på piano
    vad tycker ni?

• elsi

Skor:- jag ska ändå till pernillas den 29 för måste ha en back up!

• elsi

Vi har ingen foto innan, för att vi ska inte träffas!
    Jag har frågat min tärna, och hennes "man" att foto. Hon ska satsa på mig innan vigseln och han honom..

vigseln 13.00!!!
    hår kl 09.00
    anlända kyrkan ca 12.40, så åker hemifrån ca 12 ... hmmm verker lite tight faktistk..
    i alla fall, Efer vigseln sticka alla till lokalen för kaffe och tårta vi ta lite bilder, åka ditt mingla tills ca 17.00
    gå hem!!! han bära mig över tröskeln för jag ´har inte flyttat in än! Smälta allting, åk till restaurangen och äter middag med de närmaste,

jaysus tjejer, vi ska gifta oss!
    Imorgon åka vi till guldsmedjen för att bestämma vigselringar.

Svar på tråden 9 maj 2009 - brudar! del 2