• Frykestig

Tack för senast

Tänkte bara tacka för senast, BT-träffen i Slottskogen alltså! Var lite skeptisk innan eftersom jag inte varit med förut, men det var verkligen jättekul. Synd att jag var tvungen att gå lite tidigt. Hoppas att vi kan ses snart igen!

• Svar på tråden Tack för senast
  • JennyToo

Vi stannade inte så länge efteråt; det blev lite kallt i vinden när solen gått ner. Men jag håller med om att det var jättetrevligt! Ser fram mot nästa träff, då jag sannolikt kommer vara fru!
    Kram, Jenny

• Gift Anna

vill oxå tacka för senast,kul även för mig som redan är gift att få höra om era bröllopsplaneringar.Kan tillägga att det jag tycker det är kul attsnacka bröllop även nu som gift!

Ellte! det var jättekul att se dina kort från bröllopet,som vi så länge pratat om på nätet att göra.
    Roligt att se din kusins bröllopskort,JennyToo!

Kan berätta att vi hade 1-årig bröllopsdag igår,men vi jobbade oturligt nog,så vi kunde inte fira det,så vi ska ta igen det med råge på fredag,med en god middag på restaurang.

Lycka till allesammans både med bröllop och sedan som nyblivna fruar!

• 2003-08-02

Villockså tacka för en underbar kväll.

Vi får se till att gör om det efter sommaren och prata om hur det blev.

Just nu längtar jag bara till den 2/8 då det är dags.

• KUS

Hej!
    Ja, göra om det är ett måste. Letade efter er men gick bet. Kunde ni inte haft slöjor på er eller nå´t??? ;)

• after eight

Jag hade också jättetrevligt. Tar gärna en ny träff i höst. Kul att se era foton, gift anna och Ellte.

Ellte, du hade en serie i festprogrammet som jag gärna skulle vilja ha i vårt program. Skulle vara jättetacksam om du kunde skicka den till aftereight_juli@hotmail.com

Och gärna den svenska översättningen under.

Svar på tråden Tack för senast