Ok att bli ledsen?
Jag skulle behöva höra med er förståndiga personer om jag överreagerar eller inte..
En av mina tre allra bästa kompisar kommer inte på vårt bröllop i sommar. Jag hade talat om datumet i god tid för dem jag verkligen ville skulle komma, just för att de skulle kunna planera.
Nu är det så att hennes sambos familj har bjudit med henne på en resa till Turkiet i två veckor, och det sammanfaller med vårt bröllop. Hon skulle kunna följa med på resan, och bara åka hem någon dag tidigare för då skulle hon ändå hinna hem. Men det vill hon inte göra eftersom hon då får lägga pengar på flygbiljetten (resten av resan behöver hon inte alls betala för).
Jag blev verkligen jätteledsen över att hon inte tyckte det var viktigare än så att komma på bröllopet, hon visste om det långt innan det blev tal om resan.
Jag har inte så många som jag verkligen vill bjuda, min M2b har betydligt större släkt och fler kompisar. Men de jag bjuder tycker jag verkligen om, och hade hoppats att det var besvarat.
Har talat om för henne hur ledsen jag blev, men hon har betett sig ungefär som vanligt sedan dess, så det här behöver inte påverka vår vänskap om jag inte låter det göra det. Men jag blir så ledsen när jag går och inbillar mig att jag betyder mer än så för någon, och sedan visar det sig att det inte är så.