• Boomtown

Inbjudningskort, var??

Jag vet om Calligrafen, men det måste väl finnas många fler? Vill bli lite inspirerad.

• Svar på tråden Inbjudningskort, var??
  • Blina

kortdesing (.se)
    spira-kortdesign (.se)

det är dom jag varit inne på.
    Beställde från Spira, har riktigt fina kort och jag är jätte nöjd med servicen.

• lottis77

Hur mkt pengar vill ni lägga? Vi beställde också från Spira-kortdesign, kolla där och vill du ha andra färger säger man bara till. Är supernöjd!

• ALOL

Vi beställde från kortdesign och vi blev super nöjda! De är ju lite billigare

• Boomtown

Jag vill inte ha superdyra. Ni som har beställt, ingår det text i inbjudningarna i priset som står?

• Kampi

Vi beställde från www.rsvpetc.cceasy.com/ i USA när dollarn var lite billigare. Vi åkte dock på en tullavgift på 918 kr när korten väl kom till Sverige.

De har hur mkt fina saker som helst och priserna som visas på sidan dras av med 20-30% i kassan.

Våra inbjudningskort finns att skåda i galleriet.

• sarahkka76

Jag har gjort mina egna med material från Panduro

• Boomtown

Kampi:

Lät inte som någon rolig överasskning att åka på så mycket i tullavgift! Men dom ser jättelyxiga ut. Kollade in sidan snabbt, måste man beställa 100 stycken?

sarahkka76:

Har du gjort dom lila själv? Skitsnyggt, men hur bar du dig åt? Har du tagit papper i skrivaren? Vad gick det på?

• Kampi
    Boomtown skrev 2009-02-27 22:15:20 följande:
    Kampi: Lät inte som någon rolig överasskning att åka på så mycket i tullavgift! Men dom ser jättelyxiga ut. Kollade in sidan snabbt, måste man beställa 100 stycken?
    Man kan beställa 25, 50, 75 osv :)
  • anapanasiti

Jag har gjort som sarahkka76 och köpt material på Panduro och gjort själv... då fick jag texten och designen precis som jag ville ha den

• sarahkka76
    Boomtown skrev 2009-02-27 22:15:20 följande:
    Kampi: Lät inte som någon rolig överasskning att åka på så mycket i tullavgift! Men dom ser jättelyxiga ut. Kollade in sidan snabbt, måste man beställa 100 stycken?sarahkka76:Har du gjort dom lila själv? Skitsnyggt, men hur bar du dig åt? Har du tagit papper i skrivaren? Vad gick det på?
    Framsidan är en stämpel och insidan är ett transparent papper i svagt lila som jag körde i skrivaren, sen klistrade jag fast den på kortet.
  • Gina83

MV85

Tack för tipset om optimalprint.se - fanns mycket fina kort där som passar in i vårt färgtema (lavendel och ljusgrönt). Gillade speciellt att det fanns placeringskort, menykort, tackkort mm i samma design.

Har egentligen tänkt göra inbjudningskorten etc. själva, men det blir nog nästan billigare så här - om man ska räkna in allt arbete som går åt att sitta och pilla med allt själv.

Svar på tråden Inbjudningskort, var??