• Lennar­ts Fru
    Äldre 26 Feb 14:41
    1710 visningar
    8 svar
    8
    1710

    Del 2 av: Unga Fruar/Blivande fruar under 30?

    Såg nu att den andra tråden var avstängd och inte längre i bruk om man säger så, men tråden var mycket uppskattad så då startar jag en till.

    gamla tråden:
    brollopstorget.se/Forum-1-75/m3165875.html

    Välkommen hit !

  • Svar på tråden Del 2 av: Unga Fruar/Blivande fruar under 30?
  • Lennar­ts Fru
    Äldre 26 Feb 14:46
    #1

    Igår frågade min man mig vad jag hade för planer med min Torsdag. jag sa som de var "absolut ingenting och ahde jag haft de så hade de naturligtvis ine varit utan att informera dig" Och till min glädje så fick jag veta att jag heller inte fick planera nått.. han har ju en överraskn ing til mig. Inte nog med en fantastiskt romantisk frkost som var uppfukad på morgonen utan nu ska vi ivög och göra nå mer ! jag blir så glad medsånna hör spontana överraskningar.

    Frukosten idag bestod av bröd, juice, gurka, tomat, ost, mjukost, skina, viltkött, fil... m.m ... Ja, de var en riktig hotellfrukost. Faktiskt precis sammasom vi åt morgonen efter vårat bröllop när vi vaknade på hotellet och fick frukost in på rummet. bara de var överraskande og tyckte jag .. de skulle räcka för mig .. de är bara en sån fin tanke.

    nu ska vi åka .. undra vad vi ska göra.. kanske äta middag? gå p en mysig promenad? elller kanske nått annat sånt so jag gillar.

    ville bara dela med mig ! :)

    ha en bra dag. kram

  • makupa­la
    Äldre 26 Feb 16:37
    #2

    kikar in..

  • linvin­ter
    Äldre 27 Feb 22:06
    #3

    Vi är båda 26år. Känns inte jätteungt..

  • Idefix­en
    Äldre 4 Mar 14:11
    #4

    Lennarts Fru: Hur gick de?! Va var de för kul överraskning?
    Tack för länken till den nya tråden

  • Lennar­ts Fru
    Äldre 4 Mar 18:46
    #5

    hej, haha .. jag orkar inte skriva upp igen vad vi gjorde men jag skickar en läk till inlägget på min blogg där jag skrev om vad jag fick.. kolla in: idatallhed.blogg.se/2009/february/min-underbara-dag.html

  • Idefix­en
    Äldre 4 Mar 19:05
    #6

    Nååå, va gulligt
    Och vilken fin frisyr de blev! De blev ju kanonbra!

  • Lennar­ts Fru
    Äldre 4 Mar 22:14
    #7

    tack så jätte mycket ! jag blev super duper nöjd !


    Idefixen skrev 2009-03-04 19:05:21 följande:
    Nååå, va gulligt Och vilken fin frisyr de blev! De blev ju kanonbra!
  • ekpo1
    Äldre 5 Mar 00:06
    #8

    Här kommer en till blivande fru som är 25. Min blivande är 26 :)
    Vi gifter oss den 1 augusti och just nu håller vi på att leta efter ett band eller en DJ till festen...vet inte vad välja.

Svar på tråden Del 2 av: Unga Fruar/Blivande fruar under 30?