En fotograf man har råd med i sthlm?
Någon (gift?) som kan tipsa om en plånboksvänlig fotograf i Stockholm? alla jag hittar kostar ju mer än resten av bröllopet
Någon (gift?) som kan tipsa om en plånboksvänlig fotograf i Stockholm? alla jag hittar kostar ju mer än resten av bröllopet
För att svara på det måste man ju veta hur mycket ni har råd att lägga! Har ni sedan inte råd med en yrkesfotograf kanske ni kan leta hobbyfotografer som gör det för skoj skull för en billig penning via t.ex. Fotosidan.se. Självklart finns det duktiga amatörer också men det kanske är lite mer osäkert och svårare att hitta.
En annan sak är väl att fundera över vad ni prioriterar, en kortare porträttfotografering med en lite duktigare (dyrare) fotograf eller någon som är med hela dagen (vilket innebär betydligt lägre pris per arbetstimme vilket kanske kräver en billigare/mer oerfaren/mindre populär fotograf)? För mig går det senare bort för om det i alla fall bara blir halvbra bilder som mina vänner lika gärna kan ha tagit så känner jag att jag inte behöver betala någon över huvud taget utan litar då hellre på att gästerna täcker upp med sådana bilder.
Jag är inte gift än och vi har inte bokat fotograf än heller så några egna tips på namn kan jag tyvärr inte komma med även om jag redan har insett att det är djungelns lag som gäller där ute med en massa olika prisupplägg och väldigt skiftande kvalité för just fotografer.
En vän till mig fotades av:
www.kongsmark.se
Kan inte säga annat än att bilderna var superfina!!