• spindeln

Vilken färg på inbjudan? (Bilder i galleriet)

Jag kommer att köra rätt mycket på grönt, som tema för bröllopet, och har provat att skriva ut inbjudan på två gröna papper.
    Inbjudningskorten är alltså inte klara, de ska piffas till rätt mycket mer, men innan jag ger mig på det vill jag veta vilken grön nyans som ser bäst ut, den ljusa eller den mörka?

www.brollopstorget.se/hem/spindeln/galleri.php

Nån som vill säga sin åsikt?

• Svar på tråden Vilken färg på inbjudan? (Bilder i galleriet)
  • FrökenSöt

Jag håller nog med övriga, den mörkare är nog finast.

• Fenixx

ja jag fastnade så för den när jag hittade den.

• anapanasiti

jag gillar den mörka bäst

• haennish

Den mörkare gillade jag :)

• Trulsa79

Den mörka. Fin text ni har.

• Corona

Instämmer med alla andra, den mörkare gröna var snygg Och det kommer från en som inte ens gillar grönt, hihi!

• Villemoa

Har också grönt i våra inbjudningskort tillsammans med koksgrått, fast då liknande grön som er ljusa. Jag tycker båda är fina så vilket som. Ingen vidare hjälp härifrån då

• spindeln
    Villemoa skrev 2009-02-23 19:47:06 följande:
    Har också grönt i våra inbjudningskort tillsammans med koksgrått, fast då liknande grön som er ljusa. Jag tycker båda är fina så vilket som. Ingen vidare hjälp härifrån då
    Haha, läste fel. Jag läste "kokosgrått" och hann tänka "men kokos är ju VITT...?!" innan jag såg vad det stod.

Borde sova nu...
  • Villemoa

Haha..ja mig veterligen så är kokosgrått inte ens en färg

spindeln skrev 2009-02-23 22:53:16 följande:
    Haha, läste fel. Jag läste "kokosgrått" och hann tänka "men kokos är ju VITT...?!" innan jag såg vad det stod.Borde sova nu...
  • Kirsto

Jag tyckte väldigt mycket om den ljusa faktiskt!

Svar på tråden Vilken färg på inbjudan? (Bilder i galleriet)