• Brud juli 2009

Vad betalar ni för håruppsättning och sminkning?

• Svar på tråden Vad betalar ni för håruppsättning och sminkning?
  • Tizzeltazz

2000 kr betalade jag för både hår och smink i sthlm....
    då ingick en hel kväll då vi provade olika frisyrer, en provsminkning och noppning av ögonbryn.

• kärleken förde oss samman

Jag får det gratis

• Rebellen75

Jag bet 3900 för prov make, make, hår, naglar, ansktsbehandling, plock av bryn. Tycker det var dyrt men det ligger vägg i vägg med fotografen. Sen vet jag att de är superduktiga på det de gör.

• Brud juli 2009

Jag bor i Göteborg men skall gifta mig i Kalmar så det är där frissan ligger. Tror att de har fått pris för sina uppsättningar osv så det är väl därför de är så dyra. Skall ringa till andra frisörer i morgon för att jämföra lite. Svårt när man själv inte bor i Kalmar, har ju inte någon koll på bra frisörer. Har dock vänner som bor där som säkert kan tipsa.

• AnnBo

Jag betalar 950:- för sminket och 1500 för frisyren, en sminkös från FACE kommer till salongen!

• nu gifter vi oss
    Tizzeltazz skrev 2009-02-23 19:08:25 följande:
    2000 kr betalade jag för både hår och smink i sthlm....då ingick en hel kväll då vi provade olika frisyrer, en provsminkning och noppning av ögonbryn.
    Var då?
  • zeddy

Jag betalar 500 kr för sminkning och 760 kr/timme för håret. Och min frisör räknar med att det tar ca 2 timmar för mitt hår.
    Så totalt blir det ca 2000 kr. Jag bor i en ganska liten stad..

• Rosenpetunia

Jag betalade 2000 kr. för håruppsättningen (inkl.löshår), 600 kr. för sminket och 850 kr. för akrylnaglar med fransk manikyr + lite glitterstenar.

• Joji

Jag ska betala 3000 kr för konsultation, cirka 4 timmars arbete, håruppsättning, hjälp med påklädning, bubbel och tilltugg.

Betalar 700 för sminkning + konsultation, som är i samma lokal fast ett annat företag. Alltså totalt 3700 kr för hår och smink.

Naglarna kostar 300, ska bara ha manikyr tror jag, annars 570 kr... Alltså totalt cirka 4000. Tycker det är dyrt, men vill ju gå till min vanliga frissa...

• paulaner

Jag betalar 3000 för konsultation, provsminkning och hår.

• Valkyria84

Fick idag veta vad det skulle kosta för mig med provuppsättning, make upp och håruppsättning. Blev glatt överaskad när hon sa max 1600 för båda!!

• EmMa09

jag betalar 2500:- för konsultation, uppsättning och sminkning. Då kommer även bubbel och tilltugg att ingå!

• Emelieca
    Tizzeltazz skrev 2009-02-23 19:08:25 följande:
    2000 kr betalade jag för både hår och smink i sthlm....då ingick en hel kväll då vi provade olika frisyrer, en provsminkning och noppning av ögonbryn.
    Ja, jag vill oxå veta vart. inne i stan?
Svar på tråden Vad betalar ni för håruppsättning och sminkning?