• aikidoaasa

Panduro pyssel...

Hihihi... jag har precis varit lite busig och sett till att beställa lite saker från Panduros "jätte rea" katalog. Där hittade jag bland annat ett jätte fint bröllops album för ingenting som jag absolut inte kunde låta bli att köpa.
    Så nu har men en sak klart... nu är det bara allt annat att fixa innan dess. lol...
  • Svar på tråden Panduro pyssel...
  • ElMac

jättereakatalog?? Har skrivit en lista som ska kompletteras med sambons lista innan vi lägger in beställningen :) Har hittat så mycket roliga små detaljer!

• ElMac

jag hittade.. och en sak ja skulle köpa 3 st av kostar där 10kr istället för 49!! Hur länge räcker rean? Står det någonstans? Just nu håller de på att uppdatera sidan så de går inte komma in

• 28 Aug

Åh nu fastnade jag där med!

• aikidoaasa

Se till att beställa snabbt! Saker har en tendens att snabbt ta slut i den här rean. Det är ju saker som håller på att utgå ur sortimentet. Det fanns redan saker igår som var slut som jag ville ha...

• 28 Aug

Lagt min order, några fina papper, ett album och lite sånt

• ElMac

Gaaah, sambon kommer inte hem förrän i afton så jag vet inte om han ha hunnit kika i pandurokatalogen ännu.. För man kan väl beställa från valiga katalogen samtdigt eller är det bara från denna?

• 28 Aug

Jag fyllde i vanliga orderforumläret på sidan och då kan du ju fylla i från även vanliga katalogen för jag beställde en sak ur vanliga

• ElMac

Vad var det som var slut? Får man veta med en gång om de är slut?

aikidoaasa skrev 2009-02-22 10:30:03 följande:
    Se till att beställa snabbt! Saker har en tendens att snabbt ta slut i den här rean. Det är ju saker som håller på att utgå ur sortimentet. Det fanns redan saker igår som var slut som jag ville ha...
  • 28 Aug

Det får man se i varukorgen! Om man klickar på den

• T0612

var finns denna jätterea katalogen?

Svar på tråden Panduro pyssel...