• MV85

Säkert en dum fråga men....

Har sett en hel del prat om att beställa egendesignade stämplar av olika slag, och tanken slog mig nu att "hmmm kan man beställa en stämpel med ALL text vi ska ha på inbjudningskorten?"
    Så.. nu till er som vet! Kan man det? Eller kan man bara beställa med t.ex monogram eller liknande?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-18 22:35
    Glömde ju en del av frågan... hehe
    VAR kan man i så fall beställa sådana stämplar?

• Svar på tråden Säkert en dum fråga men....
  • konstigabaralillajag

Du kan säkert beställa så. Jag säljer tillsammans med en kompis designade "rumpnissar" till jul och där vi beställer våra stämplar beställer man per a4...

• MV85

Hmmm ja, nu är det ju inte en hel A-4 jag behöver, utan en kvarts sådan.. Det är storleken på korten i alla fall....

• konstigabaralillajag

Det finns ngr som beställt egen stämpel via ett företag, namnet har kommit upp flera gånger. Tror man beställer efter motivets storlek.

Här kan du beställa en egen stämpel: www.mycards.se/shop/produkter.php

• monkay

Ja prova på mycards, de är jättebra att ha att göra med och inte speciellt dyrt heller

Fick hem mina egendesignade stämplar i Måndags

• MV85

Söta och snabba ni är! Nu ska vi bara boka kyrkan o allt så kan vi beställa stämplarna
    Funderar på inbjudningskort innan kyrkan är bokad... Börja i rätt ände? haha

• mahlins

hihi men inbjudningskorten är ju viktiga =D
    Jag beställde mina stämplar på sweetish.se där beställer man också efter storlek så det borde gå att beställa som du vill där med. De är toppen att ha å göra med!

• MV85

Inbjudningskorten är MYCKET viktiga! Varför skulle man annars sitta och våndas över formuleringar, typsnitt, färg och tekniker klockan tolv en onsdagsnatt ett år innan de ska skickas? Det kan ALDRIG ha med besatthet att göra

• monkay
    haha, sant där!

Finns en massa fina typsnitt att botanisera bland på dafont.se, riktigt kul att sitta och prova och prova och prova och prova för att få sig det perfekta kortet.

Overkill? Nääääe....
    '
    Kram på er
  • MV85

monkay: Fast jag hittade ett typsnitt i datorn som jag fullkomligt älskar... hehehe inte alltid det behöver vara svårt att få det rätt!

• MV85

puffar upp tråden o ser om någon mer har något tips på ställe där man kan beställa stämpel

Svar på tråden Säkert en dum fråga men....