• SochK

Vart har ni beställt inbjudningskort ifrån?

Eller har ni gjort era inbjudningskort helt själva? Jag skulle kunna tänka mig att göra korten själv,men texten o det då? Kan ju inte skriva för hand! Hur har ni gjort....

• Svar på tråden Vart har ni beställt inbjudningskort ifrån?
  • Vill nu

Vi beställda färdiga kort, från www.kortdesign.se

Ska du göra korten själv, men inte vill skriva, kan du ju använda datorn, och skriva ut på ett tunnare papper och fästa i korten. Blir jättefint!

• Pumpkin

Jag gjorde våra själv. Texten skrev jag ut från datorn, inga problem alls.

Bilder finns i mitt galleri, i någon av mapparna

• älskarlivet

Vi beställde också från kortdesign. De här valde vi: kortdesign.se/default.aspx&action=Enlarge&command=7800

Ska även beställa omslag till festprogram och även tackkort i samma serie.

• anapanasiti

Jag har beställt material från panduro och designat och skrivit i photoshop

• Hemlig2009

Jag har gjort själv och skrivit ut inlagan på skrivaren, jätteenkelt. Har också bild i mitt galleri.

• SochK

Guud va snygga inbjudningskort du har gjort!
    Har du skrivit ut texten direkt på inbjudningskorten,eller har klistrat in det?

Hemlig2009 skrev 2009-02-17 11:58:58 följande:
    Jag har gjort själv och skrivit ut inlagan på skrivaren, jätteenkelt. Har också bild i mitt galleri.
  • Hemlig2009

Tack tack! Skrev inlagan på ett halvtransparant papper som jag sen satte fast i övere hörnen med "glue dots". Jättesmidiga små klisterklumpar. Finns att köpa i pysselbutikerna.

SochK skrev 2009-02-17 12:03:55 följande:
    Guud va snygga inbjudningskort du har gjort!Har du skrivit ut texten direkt på inbjudningskorten,eller har klistrat in det?
  • 27juni2009

Jag ville få våra inbjudningskort personliga så jag skrev texten, lämnade till stämpel tillverkning, stämplar i korten o embossar

• Nalle Puh 40

Gjorde egna men fick hjälp med kopiering och att skära papperna av tryckfirma.

Svar på tråden Vart har ni beställt inbjudningskort ifrån?