Jacuzzi i Gbg till möhippa NUUUUUUU!!!
Hjälp mig, behöver alla tänkbara ställen att hyra jacuzzi på för en möhippa på 7 personer...Ngn HJÄLP!!!
Hjälp mig, behöver alla tänkbara ställen att hyra jacuzzi på för en möhippa på 7 personer...Ngn HJÄLP!!!
"relyxen" på Panorama (hoppas jag säger rätt namn, men hotellet som ligger i Johanneberg, i backen på väg från Liseberg)
Finns en jättemysig villa st:Jörgens pensionat, där hyr man hela avdelningen. Kolla in det här
www.st-jorgen.nu/sv/aquarius/prislista.php
Har varit där några ggr, tyvärr så börjar det bli lite slitet där..
Panorama är för dyrt för att hålla i budgeten, St Jörgen har vi tänkt, dem har himla bra pris men finns det något ännu billigare, folk droppar av och budgeten pallar inte trycket om man säger så :D hittat en i Gamlestan, kanske det kan funka
Och tack tjejer för alla svar :D
scandic tror jag har, för det är väl scandic som ligger vid centralen?? Vet att opera hade billigt, men vet inte hur det ser ut efter att dom byggde om.
Jag tog med syrran och gänget till Sportlife Exclusive vid Lilla bommen. tror det gick på 1200:- och då hade vi jacuzzin, bastun och ångbastun för oss själva. Är man ett par stycken blir ju inte kostnaden så blodig.
Vi har haft möhippa i Jacuzzin ute på terassen/taket på Hotell 11 i Eriksberg. Det var riktigt härligt. Om man bokade gruppbehandling så ingick tillgång till Jacuzzin. Kanske lite kallt nu på vintern dock??
Kolla Göteborgs SPA eller Sportlife Exclusive. De har relaxavdelning med jacuzzi som man kan hyra.
www.eventguiden.se/default.asp&kwn=relaxavdelning
Jag har hört att Hello Monkey, nära grönsakstorget, har ett rum med jacuzzi. Trevligt om man är ett sällskap. Tips, de har en sjukt god friterad banan/choklad.... =)
Vi var på Göteborgs spa. Det var mysigt och kul!! Ligger väldigt centralt, nära Kungsportsplatsen.