Inlägg från: lecaroline |Visa alla inlägg
  • lecaroline

23 Maj 2009

Ringarna är det enda som vi lämnat kvar i lägenheten, nu när vi flyttat ut till kolonin! Annars vill jag bara prova den hela tiden!!

• lecaroline

Nej klänningen är kvar också..

• lecaroline

Har lagt in någr nya bilder om någon vill se!!

Jag vet enbart 5 veckor...

I natt drömmde jag att jag blev kidappad för möhippa. Hade panik för att jag inte duschat det sista jag gjorde kvällen innan och inte var nyrakad under armarna Sedan har jag planerat att packa en liten väska med smink och finkläder och det hade jag inte hunnit packa.. Gud vad nojig man är!!

• lecaroline

Min skulle kunna vara nu på lördag.. för helt plötsligt är alla så upptagna..

Ja som sagt bara 5 veckor kvar!!

• lecaroline
    GladaEmma skrev 2009-04-18 20:11:50 följande:
    Jag trodde min skulle bli idag, men så blev det inte. Nu är jag inne på sista helgen innan vår dag...får väl se om det blir nått
    Jag håller tummarna!!
  • lecaroline

Jag har haft 2 mardrömmar.. En om själva vigseln som blev flyttad, präsen kom försent (under halva vigseln) Det var en massa barn som sprang runt och lekte (vi vil inte ha med barn) Sedan kom tillslut prästen men då var jag på så dåligt humör att ja sprang ut ur kyrkan och bara skrek!!

Andra var att jag blev kidnappad till möhippan efter att burit ved i ca 1 timme smutsig otvättat hår, inte rakat mig under armarna..
    Paniiiik!!

Sedan är jag också så nervör för dukningen och stylingen på lördagen (vi kan inte förbereda då vi är ute) Och för festen, men vi har spridit ryktet att vi köpt massa sprit i tyskland så vi hoppas att de fattar vinken..

• lecaroline

Jag ska också kolla!! Vet att jag saknar det varje sommar... Hatar att vara klibbig om låren!

• lecaroline
    GladaEmma skrev 2009-04-23 10:29:58 följande:
    Ja det är värdelöst - känns som att man inte kan gå ordentligt eftersom inte låren rubbas! Suck! Jag lovar att meddela om jag hittar några.
    Än mindre dansa vals..
  • lecaroline

Min m2b vill ställa upp bord och stolarna i helgen så att vi kan planera ordentligt med sitt platserna Ibland blir man sååå förvånad

• lecaroline

Vad har man kvar att tänka på..

Lakan till bilen från kyrkan.
    Fotografen har med sig badlakan att stå på i gräset.
    Gå in skorna Bläääää.... Är livrädd att jag ska komma åt något och märka dem..
    Kapa tiaran som är för stor..

Vad finns det mer??

Svar på tråden 23 Maj 2009