Inlägg från: GladaEmma |Visa alla inlägg
  • GladaEmma

23 Maj 2009

Jo precis, blir kanske helgen efter - vem vet, spännande är det i alla fall

• GladaEmma

Usch så jobbigt lolca. Min mor är oxå "speciell", men hon brukar i alla fall ge med sig med tiden - bara man låter det bero ett tag så har det liksom lagt sig.

Jag hoppas verkligen att det löser sig för dig/er. Bröllopet ska ju vara kul och inget annat! Jag håller tummarna för er.

• GladaEmma

Nu har alla på "min sida" tackat JA till bröllopet =) Bara några få på m2b's sida kvar =)

• GladaEmma

Verkligen... Vi ska samla ihop oss (vi och föräldrarna) i påsk och gå igenom vilka som inte svarat, vilka som ska ha specialmat osv... Sen efter påsk ska vi ringa till de som inte hört av sig och efterfråga svar.

Det är säkerligen så att de flesta av de som inte osat än kommer! Vissa kanske tom tänker "det är ju självklart att vi kommer" och sen tänker de inte på att svara pga det...ingen aning hur folk tänker. Sen ska man tydligen inte ta för givet att folk vet vad osa betyder - vi hade några inbjudna som inte visste, utan antog att man bara behövde meddela om man INTE kunde komma...att ej svar betydde att de kommer... Man vet aldrig med folk - det är absolut en sak jag lärt mig i denna karusell!

lecaroline skrev 2009-04-08 09:43:42 följande:
    Vi har en vecka kvar och ca hälften av gästerna har inte osa t sig. Jag är vansinnig!! Man ringer väl och talar om att man inte kan komma när man är släkt??!!
  • GladaEmma

Knepigt sånt där. Det känns så pinsamt att behöva påminna oxå tycker jag =(

lecaroline skrev 2009-04-08 10:41:00 följande:
    Riktigt surt är det i alla fall!!Jag ska fråga min ena moster om hon kan prata med min andra moster bara så där apropå.. Ingen i hennes familj har svarat!!
  • GladaEmma

Våra föräldrar (värdpar) kommer ringa släktingarna och vi vännerna

• GladaEmma

Suck ja...vad ska man säga liksom =(

• GladaEmma

Vi har inte så mycket kvar - hoppas jag...har garanterat missat nått! Håller som bäst på med festprogrammet och allt med det. Ska till IKEA idag och köpa blockljus som jag ska smälta in vårt monogram på. Sen är det väl mest att printa allt.

Usch snälla! Vad har jag missat!? Känns på tok för lugnt!

• GladaEmma

Finns där eluttag i närheten kan ni ju sätta in såna där värmefläktar om det blir för kallt =)

missbilly skrev 2009-04-09 15:24:04 följande:
    Det ligger utanför Söderhamn. Har funderat lite på tält men det är så svårt när man inte vet vad det blir för väder... kan lätt bli kallt!!!
  • GladaEmma

Om inte annat får man ta några varmande droppar ;)

Svar på tråden 23 Maj 2009