Inlägg från: missbilly |Visa alla inlägg
  • missbilly

23 Maj 2009

Här är en till som ibland kännner att vi är en som gifter oss. 'Det är lugnt' och 'det löser sig' är väääldigt vanliga svar här! =(

Moninan: Va jobbigt o tråkigt!!! Känner tyvärr lite samma jag! Är väldigt osäker på att jag får en hippa... De flesta bjudna på min sida bor inte i närheten inklusive min syster (tärnan) och de som bor här tänker nog inte så långt är jag rädd.
    Det enda jag kan koppla till en hippa är att en av mina vänner som bor här har frågat vilka kompisar jag har bjudit... men är ju inte alls säker på att det har med en hippa att göra! :-S
    Inte alls kul att m2b "ordnar" det åt en.

• missbilly

Vi har tyvärr 10 sällskap som inte har svarat än =( Vi hade osa igår!!!!!!!!!!!! + 2 som sambon frågade igår om de skulle komma eller inte. Sen har vi 4 par som har fått osa den 8 april eftersom de fick inbjudningarna lite senare än alla andra.

• missbilly

Åhhh... är så took stressad hela tiden.
    har 1000000000000 saker kvar att göra! =(
    o sambon säger bara "det är lugnt". SUCK!!!!
    Börjar nästan gråta när jag tänker på allt som är kvar! =(

• missbilly

Jag har inte enns köpt skor än :-O
    Ska till tyskland nu i påsk så jag hoppas att kunna hitta skor, underkläder, ring och lite dekorationer där. O så ska vi så klart handla alkohol!!
    Annars har jag maaassor kvar att göra... Känns som jag har det mesta kvar.
    Blev ju strul med lokal så jag vet ännu inte vart vi ska vara :-O

• missbilly

Ja jag vet!! Jag är såååååå stressad!!! =(
    Går o har ont i magen mest hela tiden just nu =(

lecaroline skrev 2009-04-09 14:38:00 följande:
    Oj! Där hade jag haft panik!! Ingen lokal och då är det svårt att veta hur man ska pynta den..
  • missbilly

Det ligger utanför Söderhamn.

Har funderat lite på tält men det är så svårt när man inte vet vad det blir för väder... kan lätt bli kallt!!!

• missbilly

Ja.. jag ska kolla om vi har nånstans att ställa upp ett så stort tält! =) Låter mysigt! Tänkte att man kan ha sånna infravärmelampor oxå om det skulle bli kallt!
    Ska kolla upp mer när påsken är över.

Caroline vart gifter ni er då?

• missbilly

Okay.. ja det är ju lite skillnad på värme och så då jämfört med här uppe.

lecaroline skrev 2009-04-09 17:32:45 följande:
    På Torpakolonin, vid östra sjukhuset i Göteborg Den ska blomstra då!!
    [/citat]

Låter jätte mysigt!!! =)
    Marrajja skrev 2009-04-14 10:28:45 följande:
    [citat]
    Blev hippad igår! Var livrädd och chockad först men det blev en toppendag med relax, salsakurs, fotosession och middag med finaste vännerna :D
  • missbilly

Låter som mysiga hippor!

Jag har heller inte blivit hippad... o är inte säker på att jag får en heller! Sambon ska få sin svensexa på lördag!

• missbilly

Tualisa: Välkommen!
    Jag har köpt ett guldhalsband jag visste att han ville ha... och så ska jag nog låna en studio och spela in en sång till han!

• missbilly

Kul att du tycker det!! Foto tycker jag låter som en jätte bra present!! =)

Tualisa skrev 2009-04-29 23:03:45 följande:
    Å vilka bra presenter jag har ingen aning... vad jag skulle göra. FUnderar på att foto mig och min dotter ..
  • missbilly

LillEm! Ja det är du nog ganska ensam om så du är varmt välkommen här!! =)
    Går allt bra med planeringen?

• missbilly

lolca: Låter som en kanondag!! =)

• missbilly

Åååhh jag håller på spricker av irretation och ilska!!!
    Igår när jag satt o kolla på tradera o BT pratade jag om bröllopet med m2b som låg brevid på soffan o kolla på tv... så fick jag inge svar så jag kolla på honom o tyckte att han i alla fall kunde svara.... Så suckar han o säger "men du tjatar ju sönder skallen på mig".
    Blir så ledsen för han har inte gjort mycket alls vad gäller planeringen... och jag försöker få med han o får detta till svar... Verkar som allt kvittar för honom.
    Känns som jag bara vill skita i allt o kasta bort festhäften mm som jag suttit o slitit med. Inte göra nån dukning utan att gästerna får äta på träbord utan dukar o dekorationer eller nått.
    SUCK!!!!!!!!!!!!!
    Var tvungen att skriva av mig lite.

• missbilly

Man blir ju så ARG!!!
    Min karl sa det till bekanta häromdagen när de fråga vad jag gjorde... så sa han att jag bara satt hemma o gjorde ingenting... Men jag höll på för fullt o leta karaffer o dukar o löpare mm till festen. GRRRR Vadå inte gör nått??????
    Dessutom tar jag hand om sonen hela dagarna eftersom jag är mammaledig.

Känns som det är jag som gifter mig... inte vi som gifter oss.
    Har märkt att det inte blir bättre..

Har sagt till han en massa gånger att han måste boka in tid för prövning av hyrkläder... men inte har han gjort det än! JAG fick ringa igår för annars vet jag att han skulle stå utan kläder när dagen väl kommer.

Samma med hotell.. det gav jag till honom i uppgift att boka.. det har heller inte blivit av så vi får nog sova hemma verkar det som

GRRRRRRRRRRRRR!!!
    Skönt att man kan skriva av sig här och att det finns de som förstår!!!

• missbilly

Härliga era hippor låter!!

Fick oxå min hippa i lördags!!
    Trodde inte jag skulle få det eftersom de hade hämtat sambon för svensexa o vi har ju en son på 1 år!
    Men tjejerna hade redan bokat in med mamma att hon skulle vara barnvakt så de kom o hämtade mig strax innan 11.
    Fick i uppdrag att packa gummistövlar, bikini, handduk och en sked.
    Först åkte vi runt och de tog kort på mig utanför sjukhuset, brandstationen och gamla flyget... Sen fick jag ögonbindel på mig och vi åkte o åkte!
    Gick in i en byggnad och jag kände klorlukt så jag förstod att vi skulle bada. Där hade de tänt massa ljus och det va jättemysigt! Hade aldrig varit där innan!
    Så vi badade o bastade och de hade fixat baguetter som vi åt o en ny cider kom innan jag ens hade hunnit dricka upp!
    Sen fick jag med hjälp av tjejerna i uppdrag att tillverka dildos... av morötter o päron! Hahaha va kul vi hade när vi satt o karvade!!
    Efter duchade vi o jag blev sminkad i grön o blå ögonskugga o påklädd en mintgrön klänning, slöja, tiara, rosa skärp o handväska (kommer bild i galleriet) och begav oss till stan där jag skulle sälja dildosarna! Trodde inte det skulle gå så bra för alla butiker (utan mat) hade hunnit stänga. Men det gick jätte bra o jag fick ihop 437.50
    Efter det vidare till bowlingen där vi bowlade (o träffade på idol Robin) o efter det middag hos en av tjejerna. Där blev det quiz o efter varje fråga en shotfråga.. de som vann fick en varsin shot + att jag skulle dricka en vilka som än vann... vann mitt lag fick jag dricka 2! Tur att det "bara" var tequila rose! Men Full blev jag!
    Efter det blev det krogen med maaaaaassa dans och jag fick (var tvungen) att gå upp på scen o sjunga! Sen vidare till nästa krog där Idol Robin uppträdde o han tog upp mig på scen o sjöng för mig! O så blev det maaaassa dans till!
    Oj oj oj vad träningsverk jag hade i söndags o igår!!

• missbilly

Vi har inte tränat mycket vals alls... bara en gång på typ 2 minuter.. och min m2b kan inte alls!
    Nu har han ju dessutom brytit ett revben (under gokart på svensexan i lördags) så nu har han took ont o kan knappt röra sig
    Så för oss blir det nog ingen riktig vals dansad!

• missbilly

Ja verkligen!
    O nu som jag behöver som mest hjälp med planeringen!
    Skulle ha varit till Uppsala idag o köpt löpare (gardiner) på ikea för de finns inte i gävle... men han klarar inte att åka bil så långt
    Så det bli nog att åka själv med sonen imorn för sen jobbar jag tors o fre, sen är det bara en vecka kvar

GladaEmma skrev 2009-05-12 14:03:18 följande:
    Åh nä så tråkigt - stackarn
Svar på tråden 23 Maj 2009