Inlägg från: GladaEmma |Visa alla inlägg
  • GladaEmma

23 Maj 2009

2 månader idag =)))

• GladaEmma

har ni mycket kvar att fixa Lumo?

• GladaEmma

vi har kvar bordsplaceringen, lite på festprogrammet, vigselprogrammet till prästen, inhandla ljus samt sätta monogram på dem, inhandla drickan

väntar med spänning på min klänning som jag ska få prova på fredag och nästa vecka får jag se ringen...

• GladaEmma

Vi har osa 15/4 så det känns långt bort. Tänkte försöka få svar från folk snart ändå dock...får vara lite sneady :P

Vi måste beställa tårta oxå kom jag på - hade varit dumt att missa det! haha

• GladaEmma

vi har inte bestämt oss än. antingen tyskland eller systemet...beror på vad euron står i sen när det närmar sig lite mer

• GladaEmma

Tur det - annars blir ju resan oxå en dyr affär...

• GladaEmma

tihi - jag tänkte mer på bröllopsresan, men visst...den resan kostar ju oxå =)

• GladaEmma

Vi ska till Samos i två veckor =) Ska bli så himla skönt.

Var och provade min klänning idag - den kommer bli sååå fin =)))

• GladaEmma

Vi har osa 15/4 och det känns sååå långt bort trots att det bara är två veckor. Vill att alla ska svara nu så att man kan fortsätta med all planering. Nästa grej att göra är att beställa tårtan - ska fixa det i helgen tänkte jag.

• GladaEmma

Usch Moninan, jag lider med dig. Jag kände oxå så, framförallt eftersom jag inte har några tärnor. Nu börjar det dock gå rykten om en hippa ändå så det känns som en lättnad.

Jag tycker att du ska bjuda dig själv på spa med massage, mani-pedi och allt annat du kan tänkas vilja ha. Kanske gå en sminkkurs? Bara ta hand om dig själv och skämma bort dig!

Svar på tråden 23 Maj 2009