Inlägg från: missbilly |Visa alla inlägg
  • missbilly

23 Maj 2009

Här är det en del som blivit klart nu.
    Smink och naglar ska en vän fixa, bil till mig och m2b är klar, krona bokad och solist i kyrka klar.
    Men myyycket kvar än. Inbjudningarna ska ut (denna vecka helst), m2b,s kläder, näbb kläder, ring, mat och tårta, hindersprövning och efternamns papper ska in, boka hotell för bröllopsnatten, spriten ska beställas, boka hår och prata med hon som ska göra brudbuketten.
    Har jag glömt nått???

• missbilly

ingen aning faktiskt!! :-O

• missbilly

Vi har fortfarande inte fått ut inbjudningarna.
    Men nu ligger hälften av dem färdig i kuvert redo att skickas.
    Men får inte tag i fler likadana kuvert så jag vet inte riktigt hur jag ska göra med resten.
    Vi har i alla fall osa 1 april, så de har inte ens en månad att höra av sig... men bra för mig så slipper jag vänta så mycket!

• missbilly

Jo måste nästan göra det... men vill ha helsvarata o de enda jag får tag på är svarta med struktur, o då matchar de inte kortet

paulaner skrev 2009-03-02 19:04:08 följande:
    Använd olika kuvert om du inte hittar lika. Det spelar inte så himla stor roll. Var och en får ju bara ett kuvert ändå...
  • missbilly

Välkommen!!
    Har du kommit långt i planeringen?

Vitadrömmar skrev 2009-03-11 10:31:13 följande:
    Hallå!!Här har ni en till som oxå ska gifta sig den 23maj.Vi kör på ett kombinerat Dop/Bröllop,så det blir lite mindre.Vi har bjudit ca 40st och inbjudningarna skickades igår...SPÄNNANDE!!!!Nu ska jag läsa igenom och se om jag får några bra tips!!
  • missbilly

Här står allt mest bara still just nu...
    Har massor kvar att fixa o vet inte riktigt vart jag ska börja. Får tyvärr inte den hjälpen jag skulle vilja ha (behöva) heller Alla vänner (och tänkbar släkt) är så upptagna på sina håll och verkar inte vara intresserad av att hjälpa, fast de sagt innan att de vill... Vill inte hålla på tjata heller! Räcker att jag frågar om hjälp 2 ggr, men sen nämner jag det inte igen... :-s
    Suck...
    Därimot så har m2b blivit liiite mer intresserad även om jag tycker det kunde vara mer!!!!!

• missbilly

Vitadrömmar: Jag är oxå mammaledig så tiden finns väl egentligen men orken tryter just nu.

Vi har en solosång bestämd men inget annat.
    Vi ska inte träffa prästen förrän ett par veckor innan...
    Tycker det känns lite kort innan...

• missbilly

Nån har inne som bor i stockholm och har koll på vart jag kan hitta fina brudskor??
    Kanske tom nån som har eftermiddagen imorn ledig och vill slå följe!?

• missbilly

Är tookstressad nu över allt som inte är klart.
    Fick veta nyss att lokalen vi skulle ha festen i blir för liten så vi måste skaffa ny lokal.
    Sen är det massa annat som inte är klart... Ring, skor, underkläder, m2bs kläder, alla program, many, tårta, hindersprövning, namnbyte, dukning, näbbkläder, näbbskor, bukett, få hem klänningen....
    *suck*
    O karln undrar varför jag stressar upp mig!?!?!?

• missbilly

lecaroline: Ja det kanske är det man måste göra!!
    Har ju försökt säga till han vad som behöver göras men han skjuter bara upp det.
    Men får han ett papper så kanske det händer nått!
    Fast risken är att nästan allt är kvar att göra veckan innan bröllopet Han tror man kan fixa allt sista veckan

Moninan: Meeen vilken dålig stil!!! Så gör man ju bara inte!!!!!!!!!!

Svar på tråden 23 Maj 2009