Inlägg från: Anette o Martin |Visa alla inlägg
  • Anette o Martin

23 Maj 2009

Hej,

Tänkte joina er i denna tråden! Jag ska oxå gifta mig den 23/5. Kändes verkligen som att magknuten drogs åt nu när vi passerade en månaders strecket!!!

Min M2B hade sin svensexa i lördags. Sååå kul att lura iväg honom!!!
    Nu är bara frågan när min möhippa blir av, och vad som ska hända då... Nervigt... Jag kan hålla mig lugn denna helgen iaf, ett par av mina vänner ska på ett annat bröllop på lördag.

Hur har ni funderat kring morgongåvor? Jag funderar på att köpa något litet, även om traditionen säger att det bara är mannen som ska köpa.

• Anette o Martin

Ohhh... Det lät sött, med brevlådan. Vi bor i lägenhet, men man kan ju fixa en namnskyllt till dörren eller något i den stilen!! Bra tips!!

• Anette o Martin

Jag försöker oxå råkna ut med uteslutningsmetoden, men det är svårt att klura ut... Måste bli den 16, allt annat är uppbokat. Om dom inte tänker ta det dagen innan, o isf blir jag inte glad...

• Anette o Martin

Angående psalmerna har vi valt att ha två psalmer. Förrst 411 och senare 85 mot slutet. Kan inte riktigt melodierna, men texterna i dessa två är mycket fina och passande!!!

Kommer ni andra att ha egenskrivna löften? Vi har möblerat om och pusslat ihop från löften som vi läst och fått till fyra egna rader. Jag blev jättenöjd!!

Dags att sova vidare efter morgonpromenaden med hunden...

• Anette o Martin

Är det någon som har en bra/kul ide för hur man kan presentera bordsplaceringen för gästerna? Och på namnkort till respektive plats?

• Anette o Martin

Igår hade vi möte med vår DJ till festen. Kommer bli sååå bra!!! Nu ska vi bara välja vilken vals vi ska ha, men har iaf ett par bra alternativ nu!!! Vilken vals-låt har ni valt?

• Anette o Martin

Vi har tur, våra toastmadamer har tagit på sig att fixa våra festprogram.
    Vigselprogrammen är klara!! Behöver inte fästa dem på något vis, har bara ett ark som vikts på längden. Ska försöka hinna ta bild ikväll och lägga ut i albummet.

Ikväll ska vi träffa prästen i kyrkan! Massor av fjärilar i magen...

• Anette o Martin

Igår var vi på besök i kyrkan. Kommer bli sååå fint!!!!
    Tre steg för var bänkrad har vi räknat ut, annart går det för snabbt genom kyrkan... hihi...

Provsminkning och håruppsättning ska jag göra förrst den 19e. Men jag litar på att dom kan det där, blir nog jättebra. På måndag ska jag prova klänningen, med alla tillbehör. Har oxå bara ett par stay-ups, får se till att det inte går några maskor på dem...

Kul med bröllopsresa direkt efter GladaEmma. Vart bär det av?
    Vi ska åka iväg förrst till sommarsemstern. Till Azorerna tror jag, men vi har faktiskt inte bokat än...

Svar på tråden 23 Maj 2009