Inlägg från: ToBeMrs |Visa alla inlägg
  • ToBeMrs

23 Maj 2009

Nu har jag också hittat hit... Lyckades göra en ny tråd ungefär samtidigt som du lecaroline ;) Men jag hänger på här istället, dit alla lyckats hitta utom jag, haha.

• ToBeMrs

Idag har vi varit bröllopsmässa, mycket trevligt! Vi fick massor av idéer till både bukett och tårta, så nu är det bara att bestämma sig. Ringen beställde vi också idag, sjukt skönt att ha det klart! V

Vi har fått svar från alla utom två och alla hittills kommer på bröllopet. Men jag smög ut det lite innan till de allra närmaste vännerna så att de skulle veta och inte boka något annat =)

Hoppas det går bra för er andra med planeringen!

• ToBeMrs

Jag inväntar bara en person nu som inte svarat ännu. Känns lite konstigt att just hon inte ens hört av sig och varit glad för min skull att jag ska gifta mig, men det är väl bara att skaka av sig. Tur vi satte datum för osa redan till 15 mars, det är så skönt att slippa gå och vänta på de där svaren =)

• ToBeMrs

missbilly: vi är fler som får lite panik! Jag har skrivit upp varenda liten småsak på en lista nu och bockar av minst en sak om dagen. Även om det bara är att ringa och planera in en träff med prästen så har du i alla fall ringt! En bock på listan gör att det känns SÅÅ mycket bättre.

Lycka till (och det löser sig såklart, pepp pepp )

Svar på tråden 23 Maj 2009