• geef

Sommarträff i Norrköping?

Hej!
    Det skulle vara skoj att träffas och prata lite bröllop igen! Jag vet att det är semestertider och att vissa kanske till och med är på smekmånad, men finns det någon mer som skulle tycka att det vore skoj att ses?

Mitt förslag är onsdagen den 25 juni, runt 17.30. Men det går så klart att ändra!

Hälsningar,
    Gunilla

• Svar på tråden Sommarträff i Norrköping?
  • Princessa

Absolut!!!!!
    Jag har inte varit med på någon träff förut så det vore jätteskoj!!!/Tessan

• geef

skoj!
    Finns det någon mer som kan komma?
    Jag flyttar upp tråden så får vi se!

• lovbritt

Vore kul att komma, även om jag bor i Linköping, men jag vet inte om jag kan på onsdag, det är mycket att fixa nu inför bröllopet på lördag!!

• 13september2003

Hej!

Såg inlägget lite sent, men om ni ska träffas vid senare datum kommer jag gärna!
    Jag håller utkik efter nya förslag, själv är jag hemma nästan hela sommaren.

Kram på er.

Glader

• 13september2003

Hej igen!

Jag flyttar upp, ihopp om en ny träff!

Glader

• geef

Hej!
    Jag kommer gärna förslag på tider, måndag 7/7, efter 17.30, nu på lördag eftermiddag, eller någon annan tid?
    Mer förslag?

• 13september2003

Hej!

Idag är det lördag, så det blev visst inte så bra och på måndagen är jag upptagen.
    Någon annan kväll nästa vecka kanske skulle passa? Vad säger ni?

Kram Glader

• geef

Ok,
    onsdag? tisdag och torsdag är jag upptagen så det passar tyvärr inte. nästa lördag kanske om jag inte måste åka till svärmor, vi håller ju på med klänningen.

Någon annan som har förslag?

• geef

Hej!
    Om någon är intresserad och hinner se det här så ses vi ikväll på Fräcka Frökens vid Skvallertorget / Kungsgatan 18.30.

• Kira

Blir det några fler träffar?
    Alltid kul att träffa annat folk som är i samma tankar som en själv.

Svar på tråden Sommarträff i Norrköping?