• Cåjak

30-årig bröllopsdag!

Är det någon som har ett kul/bra förslag vad jag skulle kunna köpa/göra till min man, som jag varit gift med i 30 år snart?
    Jag skulle faktiskt vilja hitta på något extra, för visst är det väl värt det efter så många år?

( Vi är båda 50 år )

• Svar på tråden 30-årig bröllopsdag!
  • marriage09

Varför inte boka nån mysig pensionatvistelse med någon aktivitet ni inte gör så ofta (ridning, spa-behandling...), sedan överraska honom. Packa hans väska och plocka upp honom på jobbet som överraskning, utan att han vet att ni ska åka någonstans. Detta har jag gjort några gånger - alltid uppskattat!!

Det finns massa pensionat som har weekendpaket till rimliga priser.

• Pidis

Vi åkte till Cypern när mina föräldrar firade 30 år
    Alla barn och barnbarn var med också
    De btalade dock halva resan för oss så att alla kunde åka med.

Men det var verkligen toppen och vilket minne sen

• Cåjak

Vi ska på Spa i april så nu måste det bli något annat.

Är det någon annan som har någon bra idé?

• sprättan

Det finns ju en massa upplevelsepaket att köpa nu för tiden,såg det vid jul var tydligen väldigt populärt,

• Klarabella

Ordna något som han verkligen gillar men som du inte brukar tycka om att följa med på. Det kan ju vara en matchi någon idrott, fågelskådning, gå på rally eller vad som helst (jag känner ju inte din man). Ordna det mysigt runtomkring med mat och kanske ett boende. Att du gör det för honom kommer han se som ett klart bevis på din kärlek till honom tror jag.

Svar på tråden 30-årig bröllopsdag!