• Silverscream

Igår hände det ! =D

Min sambo överraskade mig ordentligt igår.

Vi firade 1 år igår och hade tänkt fara ut och äta på resturang. På väg mot resturangen svängde sambon av mot fel håll och jag förstod ingenting.
    Istället for han upp till ett berg dit vi brukar åka då och då på vintern för att bara slappna av. Man har utsikt över hela staden så det är hur vackert som helst där.
    Väl däruppe tände han lampan i bilen (det var så kallt ute så vi satt kvar). Sedan tog han fram en nyckelring med en badanka (jag samlar på badankor). Jag blev jätteglad. Efter att tittat på den en lång stund ser jag då att något sitter ju fast i nyckelringen, inte bara badankan alltså.
    Då hade han hängt fast ringen på den. =D
    Ungefär då blev jag så lycklig så jag började gråta. För att inte tala om när jag fick höra orden "vill du gifta dig med mig?"

Vi kommer få ett underbart liv tillsammans.

• Svar på tråden Igår hände det ! =D
  • Svanboet

Underbart! Stort grattis!

• bongen80

Ååh va mysigt! Alla har så fina historier om när killen/tjejen friade, vi verkar vara de enda som "bara" förlovat oss för att nu planera bröllop. Inge frieri på knä här inte.....tråkigt

Grattis!

• konstigabaralillajag

GRATTIS!!

• Silverscream

Tack så mycket alla.

Sitter bara och tittar på ringen och det känns fortfarande lite overkligt.
    Han kan verkligen konsten att överraska.

• Bettertogether

Åh så romantiskt!! :D Grattis!!

Näe, bongen80, vi planerade också vår förlovning. Lite trist, för jag hade nog gärna velat bli överraskad... Men, då kan det hända jag fått vänta cirka hundra år ;)

• bongen80
    Bettertogether skrev 2009-02-11 09:12:17 följande:
    Åh så romantiskt!! :D Grattis!!Näe, bongen80, vi planerade också vår förlovning. Lite trist, för jag hade nog gärna velat bli överraskad... Men, då kan det hända jag fått vänta cirka hundra år ;)
    då hade nog jag aldrig blivit förlovad om jag skulle vänta på honom.....
  • Superälsklingen

Vilket gulligt frieri! grattis!

Svar på tråden Igår hände det ! =D