• 20120103

    Min fantastiska man...

    Tjejer, här tänkte jag att vi kunde dela med oss vilka fantastiska män och m2b vi har ocg vilka små saker dom gör för att vi ska vara lyckliga...

    Jag kan börja :D

    Varje morgon när jag vaknar så säger min man att han älskar mig mer idag än han gjorde igår och att jag är det vackraste han någonsin har sett..

    Hehe jag vet att detta inte är sant ;) har sett mig själv i spegeln på morgonen men det är ju härligt att höra och min man är så fantastisk!!

    Din tur!!

  • Svar på tråden Min fantastiska man...
  • Sesamy

    Vilken rolig tråd! =)

    Min m2b....
    Känner definitivt igen det där med blicken - ibland tittar han bara på mig och ler fånigt följt av "Du är så fin. Hur kan du vara så fin?"

    Han pysslar om mig till hundra procent så fort jag är hemma och är sjuk (som idag).

    Han bjuder på sig själv och vrider sig ur led för att jag ska bli glad så fort jag är nere.... Har t.ex. en fånig sång som handlar om att jag är bäst, finast och vackrast i världen....
    Som sagt även att man vet att det inte är sant är det skönt att höra ibland...

    Han älskar mig även när jag är grinig, sur eller elak.

    Han masserar min nacke varje kväll eftersom jag lätt blir stel och öm.

    Väldigt mysig tråd. Så kul att höra om folks bra förhållanden... Ibland blir det lite väl mycket fokus på det negativa i allmänhet i samhället tycker jag! Bra iniativ! =)

  • Sesamy

    Haha... Insåg just femton andra saker som oxå är helt underbara med honom!

    Tror det är bra att tänka på det ibland! Så man inte glömmer bort hur underbar han är!

  • Kajsalisan

    Min m2b är min vardagshjälte, han betalar räkningnarna, fixar tvätten och var väldigt förstående och stöttande när jag helt plötsligt hoppade av skolan för att bli polis istället. Han är även den som kan vakna på natten och ligga och stryka mej över håret när jag inte kan sova (vet inte hur han gör det, men underbart är det)

  • Pärlan2009

    De underbara middagarna med levande ljus till helgen eller bara mitt i veckan. Presenter en vanlig tisdag som innehåller saker som bara går direkt in i hjärtat. Tex boken Barnen från Frostmofjället för att jag sagt att det var en favoritbok när jag var liten och att jag ångrat att jag kastat den. Det är så underbart att känna att han lyssnar på mig och tar sig tid att fixa såna överraskningar.

    Och som han stöttar mig i min resa mot hälsosammare liv! Han hoppar också över godiset mm så att jag slipper frestas här hemma. Underbart!

  • Lajsan

    Vilka underbara män ni har... hur länge har ni varit ett par?

  • Pugsley

    Vi har varit ett par i snart 10 år och vi har bott ihop nästan lika länge. Så det känns härligt att omtänksamheten inte försvinner med tiden

    Håller med Sesamy att det är en jättemysig tråd och att det är kul att tänka på det fina och positiva sakerna i livet!

    Bra intiativ Jaaleme!!!


    Lajsan skrev 2009-02-09 20:37:04 följande:
    Vilka underbara män ni har... hur länge har ni varit ett par?
  • Micaela

    Jag fyllde år förra veckan och han skickade blommor och en nalle till mig :)
    Vi har ett distansförhållande kanske jag ska lägga till, annars låter det kanske lite underligt

Svar på tråden Min fantastiska man...