• sandraochmichael

någon mer som gifter sig 4 juli 2009

bara lite nyfiken =)

• Svar på tråden någon mer som gifter sig 4 juli 2009
  • bongen80

här var det inte mycket aktivitet.....

• Plummis83

Nä, i en av julitrådarna är det många 4-juli par.... hoppas de hittar hit oxå... Hade varit lite roligt att följas åt...

bongen80 skrev 2009-02-11 09:03:55 följande:
    här var det inte mycket aktivitet.....
  • Sundvik

Hur långt i planeringen har alla kommit?:)

• Kajsalisan

Jag har hittat hit, sitter och knåpar med festhäftet och vigselprogrammet (väldigt provisoriskt då vi inte pratat med prästen än) Men annars är det mesta klart eller under kontroll.. Är lite kläder vi väntar på. Ska skicka inbjudningarna på måndag, sen är det väl att knopa ihop pynt och placeringskort..

• Jämtbrud

Inte så långt än... Tror jag iaf - har inget att jämföra med då jag är helt ny på detta! ;)

Datum, präst, lokal, gästtransport, preliminär gästlista.... det är väl allt! Ska välja ring framöver, och klänningen avvaktar jag ca 4 kilo med...

Kommer ev åka ned t Sthlm om ett par månader och köpa en, ev på Bridal Outlet.

Inbjudningskort skickar vi nog i april.

• Kajsalisan

jämtbrud: tänk på att om du skicka inbjudningarna sent kan folk ha hunnit boka upp sig i semester tid? Lika så frisörer kan ha semester eller andra "brudar". Kan va bra att boka snart

• MissTiny

Jag ska oxå gifta mig den 4 juli!! Kul att se att det finns fler! Själv har jag en hel del kvar att planera. Men i stort sett alla som kommer bjudas vet om det redan så vi har lite tid på oss innan inbjudningarna måste skickas. Men kyrkan är bokad i alla fall. Vi ska titta på lokal på lördag, så det är också snart fixat.. Ska bli kul att följas åt och höra hur det går för er alla med planeringen..

• Kajsalisan

Vad roligt! Välkommen i klubben! var ska du gifta dig?
    Hoppas ni hittar en bra lokal.

MissTiny skrev 2009-02-11 19:58:40 följande:
    Jag ska oxå gifta mig den 4 juli!! Kul att se att det finns fler! Själv har jag en hel del kvar att planera. Men i stort sett alla som kommer bjudas vet om det redan så vi har lite tid på oss innan inbjudningarna måste skickas. Men kyrkan är bokad i alla fall. Vi ska titta på lokal på lördag, så det är också snart fixat.. Ska bli kul att följas åt och höra hur det går för er alla med planeringen..
Svar på tråden någon mer som gifter sig 4 juli 2009