• Thewedding

Nån som köpt korsett på Twilfit ?

Nån som har köpt korsett på twilfit att ha under din bröllopsklänning ? Vad ligger dom i pris på ett ungefär ?

Hur vet man vad för slags modell passar under just ens klänning ?

Jag ska sy snörning i ryggen i mars och dom bad mig ha med mig underkläderna och vet inte riktigt vad jag ska köpa och var.

• Svar på tråden Nån som köpt korsett på Twilfit ?
  • ElMac

Jag var på Twilfit i Umeå förra helgen och de hade typ ingen korsett alls (hade tänkt nyttja en 25% rabatt som vi fick på bröllopsmässan). De hade en sån där annan variant som bara går mellan trosan och bh:n *tappat namnet*
    Den var iaf inte dyr, runt 200 kr. Sen hade de ett liknande tubfodral som kostade 4-500 kr. Men som sagt, Twilfit i Umeå hade ingen korsett iaf inte den dagen (kanske hade tagit alla till mässan men i så fall skulle väl tjejen i butiken sagt det?)

Triumf hade en jättefin korsett. Vet dock inte hur den var på eller priset då jag inte hade tid att prova. Nu har jag köpt klänning idag och den behöver inte korsett annars hade jag gått och provat den på triumf bara för att den var så söt och fin (samt att triumf har bra saker, men sen är de ju en annan sak om man hade haft råd med den ;))

• chris
    Thewedding skrev 2009-01-30 15:02:29 följande:
    Nån som har köpt korsett på twilfit att ha under din bröllopsklänning ? Vad ligger dom i pris på ett ungefär ?

Hur vet man vad för slags modell passar under just ens klänning ?

Jag ska sy snörning i ryggen i mars och dom bad mig ha med mig underkläderna och vet inte riktigt vad jag ska köpa och var.
    Hej
    Köpt twilfits korsett men kan rekomendera Triumphs. Så mycket bättre kvalitet och komfort och mycket sexigare
Svar på tråden Nån som köpt korsett på Twilfit ?