• cintan
    Äldre 29 Jan 23:34
    3243 visningar
    26 svar
    26
    3243

    Vad tycks?

    Skulle vara väldigt tacksam för kommentarer om vår bröllopshemsida som jag har pysslat med?
    Ris eller ros :) Snart ska den bli offentlig för nära och kära, så jag behöver veta om det kanske är något jag behöver förbättra/ändra...

    :)

  • Svar på tråden Vad tycks?
  • cintan
    Äldre 29 Jan 23:36
    #1

    Kanske skulle vara bra med en länk oxå...
    www.cindyochmauricio.weddingannouncer.com

    Sorry!

  • ElMac
    Äldre 1 Feb 11:54
    #2

    Den var jättefin, men de känns lite rörigt i menyn till höger. Antingen bör ni ha alla "medarbetare" som tärnor, bestman etc samlat, eller i bokstavsordning eller något annat.

  • cintan
    Äldre 1 Feb 13:19
    #3

    Det har du rätt i, ska försöka fixa till det.
    Tack :)

  • Äldre 1 Feb 13:43
    #4

    Jag tycker också den är jättefin! Som föregående har sagt är det lite rörigt i menyn till vänster. Denna ordning har vi:
    Välkommen
    Brudparet
    Förlovning
    Vigsel
    Middagen & Festen
    O.S.A
    Värdpar
    Toastpar
    Klädsel
    Vägbeskrivning
    Boendealternativ
    Fotoalbum
    Önskelista
    Bröllopets ABC
    Tack till
    Gästbok

    Nu har vi ju några fler "flikar" än ni.
    Sen tänkte jag också på er flik om Bröllopsfesten. Kanske ska ni skriva vad ni bjuder på; om det är trerätters, buffé eller nåt sånt. Är det fri bar eller bar till självkostnadspris? Är barn bjudna till festen eller ej?

  • Löving­s
    Äldre 1 Feb 13:57
    #5

    Jättefin.

    Men jag har en fråga:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-70/m3257353.html

  • cintan
    Äldre 1 Feb 14:01
    #6

    Under fliken: Bröllopsfesten, så kommer det mer info. Bara jag som inte har kommit på hur jag ska formulera texten :)

    Men det verkar inte gå att byta i menyn, då måste jag ta bort och göra om, det går inte att bara byta namn... ?

  • cintan
    Äldre 1 Feb 14:03
    #7

    Det står Add Entry. Klicka där, så kan du lägga till en ny bild.

  • Löving­s
    Äldre 1 Feb 14:08
    #8

    Tack=)

    Hur får du texten bredvis bilderna?

  • cintan
    Äldre 1 Feb 14:17
    #9

    Du väljer själv om du vill ha bilden right aligned, left aligned osv. Texten anpassar sig till var du "lägger" bilden.

  • Luucie
    Äldre 1 Feb 14:17
    #10

    Undrar över brudnäbbsidan och så var det en sida till där det står add entry...kan andra gå in och ändra på er sida genom att trycka där?

    Sen håller jag med den som sa att det vore bra att lägga tärnor/bestman under samma rubrik.

    Du kan också länka kartor på eniro till festlokalen och kyrkan

    Sen skulle jag skriva gästlista istället för inbjudningslista

    OSA/Kontakt skulle jag ha som en egen rubrik.

    Under "Övrigt" eller FAQ skulle jag skriva klädkoden, om ni har barnfritt, bar till självkostnad etc

Svar på tråden Vad tycks?