-
-
Svar på tråden Någon som ska gifta sig den 29 aug?
-
Ja, just det ja...brudkamningen och sminkfixandet är också bokat samt bröllopsnatten på hotell.
Huhh, tänker bara ta det lugnt i helgen... -
Bra jobbat Venus08!
Vi har inte gjort något på länge... -
Vi ska oxå slå till den 29:e och har kyrka, lokal, catering, servering, transport, inbjudningskort, frisör och bröllopsnatt klart... Förhoppningsvis får jag svar om präst och kantor inom ett par dagar... Vi ska ha ca 80 gäster...
Börjar redan att bli lite nervös... =) -
Hur många av er har skickat ut inbjudningarna?
-
Vi ska skicka dem vid påsk tänkte vi...
-
Tänkte oxå få iväg inbjudningarna vid påsk.
Väntar bara på besked om festlokalen- har 2 st på gång, en herrgård eller en gammal gästgård...
Ska på visning och få menyförslag och prisidé på måndag-spännande!!!
Imorgon ska jag prova klänning...
-
Hur går det för alla?
-
Håller på och filar på infobladet som ska finnas med inbjudan... snart är det dax att skicka inbjudningarna... hihi
-
Gjorde klart våra igår och ska ta en promenad med vovvarna fram till posten och skicka dem straxt. Känns som det är i det tidigaste laget men en del av våra vänner som vi är bjudna planerar semestern nu...
Så imorgon är de kanske framme och jag är faktiskt lite pirrig i magen eftersom detta känns som startskottet :) -
Vi skickade inbjudningarna i torsdags och har redan fått en del positiva reaktioner:)
Eftersom de flesta av våra gäster kommer få resa en bra bit så känns det viktigt att de får tid på sig.
Jag är så lycklig!