• N79

Erfarenhet av dessa vigselförrättare i Göteborg??

Hej,

Någon som har erfarenhet från någon/några av nedanstående vigselförrättare? (Göteborgs stad)

Gillis Edman (kd)
    Marianne Lindblom (m)
    Vida Ezzatpoor (v)
    Jonas Rydberg (m)
    Jan Filipson (fp)
    Carina H:son Johansson (s)
    Pétur Jóhannesson (v)
    Thomas Martinsson (mp)
    Siw Wittgren-Ahl (s)
    Bengt Arne Reinholdson (s)

• Svar på tråden Erfarenhet av dessa vigselförrättare i Göteborg??
  • N79

Jag puffar lite här också....

Någon??

• Brud 090808

Hej
    Gillis Edman har bla en begravningsbyrå, han hjälpte oss när min mormor gick bort. Jag tyckte att han var en varm, god och mjuk person. Men som sagt har bara erfarenhet av honom från den gången

• Furudal78

Hej
    Vi hade Thomas Martinsson som vigselförrättare när vi gifte oss nu i november, vi tyckte jättebra om honom. En varm o trevlig person.
    Lycka till!

• Blivande fru 080808

Hejsan!
    Vi hade Jan Filipson som vigselförättare när vi gifte oss i Augusti. Kan varmt rekommendera honom, vi var jättenöjda med vår vigsel.

• rosalila

Håller på att få tag på vigselförättare vi också. Någon som har mer erfarenheter av dom på listan längst upp! Spånar med ljus och lykta :)

• Blivande mrs walker

Vi har haft kontakt med Petur Johanneson, men han kunde inte på vårt datum så nu ska vi ha Vida Ezzatpoor istället.
    Jag kollade med mina kontakter i vänsterpartiet och fick höra att Petur var en snäll farbror. Trevlig och bra, och så lät han också på telefon.
    Vida har jag träffat en gång, hon är medelålders, väldigt tuff, och läser genusvetenskap. Verkar också hemskt trevlig, och öppen för alternativa vigslar och par.

• rosalila

Fler förslag och kommentarer? Tack Tack

• rosalila

Vida Ezzatpoor var ledig och kunde ställa upp för oss också. Några fler som har erfarenheter.

• Blivande mrs walker

Nu ahr jag pratat med Vida och bokat möte, hon verkar helt fantastisk! Jättetrevlig och engagerad, vill träffas innan och gå igenom ceremonin ordentligt.

• Chleah

Jag har bokat Marianne hon lät trevlig så vi får hoppas att det blir bra. Men vet ni vad det kostar?

• Blivande mrs walker

När jag pratade med Petur först sade han att de klesta brukade ta en femhundring, men han vill hellre ha en flaska vin och två biobiljetter.

Svar på tråden Erfarenhet av dessa vigselförrättare i Göteborg??