• T RO

OT : Någon som vet var man kan köpa riskakorna RISPINOS?

Hej alla

För flera år sedan var jag beroende av små riskakor i påse med smak av kola, choklad eller äpple/kanel.

Nu kan jag inte hitta dem längre? De tillverkades av Uncle Bens, och de finns på deras hemsida, men jag kan inte hitta dem i butik? Hjääälp?

Jag behöver substitut för mitt godisätande om jag inta ska spräcka klänningen på dagen B!

• Svar på tråden OT : Någon som vet var man kan köpa riskakorna RISPINOS?
  • MV85

Maila uncle bens o fråga om någon i din närhet säljer dem?

• T RO

jo, det är ungefär så jag brukar göra när jag letar efter något, men hittar inga kontaktuppgifter på hemsidan....

• MV85

Gå in på hemsidan, längst ner finns en radda med text... där står det "Ansvarig utgivare".. klicka på texten... så får du ett färdigt formulär att fylla i

• T RO

Jag hittade det nu, men jag undrar ÄNDÅ om någon vet var man kan få tag på dem? Gissar att min fråga inte är så högprioriterad på Uncle Bens huvudkontor...

MV85 skrev 2009-01-28 19:12:20 följande:
    Gå in på hemsidan, längst ner finns en radda med text... där står det "Ansvarig utgivare".. klicka på texten... så får du ett färdigt formulär att fylla i
  • MV85

haha där har du nog rätt! De kanske inte direkt kastar sig över den frågan först imorgon bitti... eller jobbar över ikväll för att svara på den

Svar på tråden OT : Någon som vet var man kan köpa riskakorna RISPINOS?