Bröstförstoring 14
Börjar med en ny tråd...
Börjar med en ny tråd...
Jasminaa:Tack/// Han sa att detta händer under de första 6 månader,det är olika från person till person.
De är svullna -ena mer än det andra men redan bättre än vad de var efter op
Kram
platt88: ja mina är med olika svullna det är ju bara för att dom fått fylla mer och så i den ena fast skillnaden är mindre än förut och det kan ju bara bli bättre nu. Ska du massera dina? jag skulle inte göra det. har du bröstband? eller den där tortyrbh?
Jasminaa:jag ska inte massera de, fick en tortyrBH av de, ska köpa en byggel BH om 2 veckor
platt88: jaha okej. Man får så snygga bröst av tortyrbh synd att min klinik inte använder sig av det.
platt88: använder sej proforma av det? :p visste ej jag.
En till som vill joina ;)
Jag ska på min första konsultation den 24 mars och planerar min operation till oktober..
Jättenyfiken på tips om ALLT! Form, material, op-berättelse, bilder.. osv (för den som vill dela med sig sandrah80@hotmail.com)
Ska göra min operation i Linköping.. nån mer?
Hej Sandrah kul att du ska göra detta är det något du tänkt på länge? Har du bestämt dig för något vilka implantat gelehallon elr koksalt? hur stort vill du gå ?
Jaa.. Har velat göra det i många år.. är 28 nu och fick mitt första barn när jag var 20.. Men det är först nu jag fått möjlighet ekonomiskt.. :)
Jag tror att kirurgen jag valt jobbar mest med gelehallon, men att han gör annat oxå om man verkligen vill.. Har inte hittat så mycket bilder så att jag kunnat jämföra ordentligt, men det jag sett av gelehallonen tycker jag om.. Koksalt tror jag inte att jag vill ha iaf.. känns som allt jag läst är att det blir lite "skvalpigt" Och att det blir ett ganska onaturligt resultat..
Jag har en liten B-kupa idag.. och kan tänka mej en stor C, liten D kanske.. Känns som att kirurgen måste tala om lite hur pass mycket jag kan ha utan att bli oproportionerlig.. Jag är inte smal på nåt sätt heller.. 166cm och 70kg ca..
Hör gärna lite om din/er erfarenhet!
Sandrah: Du kan ju titta på qvinna.info där finns bilder på båda implantaten. Jag är ju inte så påläst av gelehallon, men tycker att alla har så fel uppfattning av koksalt. tror mest skvalpningen är ett rykte. Folk kanske tänker att vatten skvalpar och då borde implantaten göra det med. Mina skvalpar inget :) Gelehallon rekomenderas till smala personer för dom får ett mer naturligt resultat då men om man har lite hull så är koksalt inga problem jag är inte heller så smal så det oroade jag mej inte för, implantat syns inte igenom direkt. Jag valde koksalt eftersom gelahallon är ju rätt nytt på marknaden och vågade inte det. Och jag vill ju veta när det är sönder, det är nog svårt aatt märka det om man har gelehallon om man inte kollar upp det typ genom mammografi. Om koksalt går sönder märks det och då e det bara att göra en ny operation.
Jasminaa: Försökte minska med smärtstillande, men fick ont. När slutar det göra ont? Och på bilden såg jag att tog i brösten ,mina är jätte hårda,när blir de mjukare?
KRAM