• Svar på tråden Skärmaskin
  • Ore

Inte exakt av dessa, men jag tror att min kompis har den med fallande skär - hon är mycket nöjd.

Jag köpte en med rullskär, den var ganska värdelös så jag lånade en med fallande skär till slut, och det var väldigt mycket bättre.

• Hemlig2009

Jag har en liknande från Panduro som jag köpte när jag skulle göra inbjudningskrot till min mammas 60-årsfest, kostade inte så mycket, ett par hundra kanske. Är väldigt nöjd med den nu när man håller på med allt pyssel. Tänk om jag skulle behövt klippa allt...

• sandraochmichael

jag använde en sådan igår till att göra alla mina inbjudningskort, och det gick som smort, visst man måste ha lite ögonmått för att det ska bli exakt rätt, men den funkar som en charm

• sandraochmichael

ps. min kosta 39:- på inkclub =)=)

• GladaEmma

Vilken av dem är det ni har "Hemlig2009" och "sandraochmichael"?

Hemlig2009 skrev 2009-01-27 13:15:17 följande:
    Jag har en liknande från Panduro som jag köpte när jag skulle göra inbjudningskrot till min mammas 60-årsfest, kostade inte så mycket, ett par hundra kanske. Är väldigt nöjd med den nu när man håller på med allt pyssel. Tänk om jag skulle behövt klippa allt...
  • sandraochmichael

jaha det var flera =)=)
    jag har den som är den översta, alltså den där man bara drar en sak fram och tillbaka.

• MrsWindh

Skärmaskin med "rullkniv" är absolut till att rekomendera..
    Den är mer exakt!

Men om du vill skära många åt gången är den som man "hugger" bäst.

Lycka till!

• GladaEmma

Tack =)

MrsWindh skrev 2009-01-27 13:26:26 följande:
    Skärmaskin med "rullkniv" är absolut till att rekomendera..Den är mer exakt!Men om du vill skära många åt gången är den som man "hugger" bäst.Lycka till!
  • GladaEmma

suck - glömde gå dit idag :(

Svar på tråden Skärmaskin