Fotograf i Jönköping
Hej!
Jag letar efter en bra och förhållandevis billig fotograf i Jönköpingsområdet.Vi har sökt på google och vet inte vilken fotograf vi ska välja...Är det någon som kan hjälpa mig?
Hej!
Jag letar efter en bra och förhållandevis billig fotograf i Jönköpingsområdet.Vi har sökt på google och vet inte vilken fotograf vi ska välja...Är det någon som kan hjälpa mig?
www.clickphoto.se han är i nässjö men åker på jobb på andra ställen också Jätteduktig fotograf
Tack för hjälpen. Jag ska genast kolla upp detta.
Jag rekommenderar Anders i Mullsjö
Super trevlig man som har hjälpt oss med diverse fotografier, jätte fina bilder till ett bra pris.
www.bringsjo.se/start.htm
Vi har hittat en kanon bra o billig fotograf i Jönköping om du vill kan jag skicka dig uppgifter.
Vi har anlitat Fotografiqa, kostar en del men de verkar vara riktigt seriösa! Och de tar fantastiska bilder! Har kompisars kompisar som anlitat dem och de var supernöjda, det känns bra också!
Kollade också på en kille i Eksjö eller nåt, Johan Lindqvist. Han verkade också jättebra!
Vi har bokat en tjej som heter Jeanette Fuglerud som fotograf. Egen företagare. Har fotat några bröllop för folk vi känner. Vi tycker hon är duktig och känner oss nöjda med vårt val.