Tårta på ICA Maxi?
Är det någon som har eller har tänkt beställa tårta från ICA Maxi eller liknande ställen? Vad får man betala per bit för dem? Något ni kan rekommendera? Eller finns det något annat ställe (i Sthlms-området) som har bra priser?
Är det någon som har eller har tänkt beställa tårta från ICA Maxi eller liknande ställen? Vad får man betala per bit för dem? Något ni kan rekommendera? Eller finns det något annat ställe (i Sthlms-området) som har bra priser?
Vi har precis provsmakat en passionsfrukstmoussebakelse och en chilichokladbakesle från ICA Maxi (Mölndalsvägen, Gbg) och de var SVINGODA! Det kommer bli cholkadchilismak på vår tårta, för den var helt fantastisk! Gillar att de inte är speciellt dyra heller.
Linda Louise - Vad ska ni betala per bit?
Vi köpte från ICA Maxi i Karlstad, helt suverän tårta! 26kr/bit.
ICA Maxi i Sickla ska ta hand om våran tror jag!
cake toppan (toppen?) är beställd från Somethingblue.dk och är på väg!
MyDream: Vet inte exakt än, har inte gjort beställningen. Återkommer när jag vet (blir nog inom närmsta två veckorna). La in en bild på choakladdrömmen i mitt fotoalbum, kolla gärna. De var verkligen underbart goda!
Linda Louise: Jag kan inte se ditt fotoalbum på din sida.
vi ska ha vaniljkräm, färska hallon o flädergrädde....supergott o sommarfräsch!
Linda Louise skrev 2009-02-15 22:04:27 följande:
Dom såg goda ut!!!
vi kom hem från Maxi 421 för en liten stund sedan och vi kommer antadligen köpa våra tårtor där. Det blir ca. 18.50:-/bit och så får man låna en ställning för 500:- i deposition..
så totalt 1300:- för 70 bitar, tyckte det lät riktigt bra!!!
kanske ska kolla på olika maxi om utbudet skiljer sig...