Inlägg från: Luucie |Visa alla inlägg
  • Luucie

Tårta på ICA Maxi?

Nästan alla såna storköp har egen bagare. Kollade också på maxi verkar jättebra!

• Luucie
    Sobeit skrev 2009-01-25 19:33:08 följande:
    Jag ringde och frågade ICA MAxi i Uppsala vad bitpriset är  när man beställer en bröllopstårta där. Det var 25 :-/bit. Så jag har tänkt beställa vanliga prinsesstårtor m vita lock. Det kostar precis lika mycket som en vanlig prinsesstårta. Sen dekorerar jag tårtorna själv istället.
    Samma här! Blir jättefint med band och levande rosor
    Funderar på att skippa caketopper också..tycker inte att det finns så snygga..Kanske ett monogram i såfall.
    Hur gör ni?
  • Luucie

Jag slog till idag! Vi betalar 900 kr för 60 bitar! Tårtställningen tillkommer med 250 kr men det är den ju värd så snygg som den är

Skönt, jag är supernöjd

• Luucie
    TochH2009 skrev 2009-01-27 14:12:57 följande:
    Hej!Vilka billiga priser, vilket Ica Maxi har ni beställt ifrån? Var på Ica Maxi i Haninge och fick pris på 40kr/bit, inte hiskeligt dyrt men inte heller speciellt billigt.Om någon har tips på något bra ica maxi samt även någon god kombination att ha i tårtan, tex hallon/choklad så tas det tacksamt emot.
    Vi kör ju vanliga prinsesstårtor med vit marsipan som jag ska dekorera själv...sen tror jag att det är dyrare i stockolmsområdet...allt är dyrare här, tyvärr
Svar på tråden Tårta på ICA Maxi?