söker brudbukett
Hejsan!
Söker bilder på långa brudbuketter??
Jag menar dör man har långa stjälk??
Någon som vet vart man hittar dem?
Mvh
Rebecka Ehlin
Hejsan!
Söker bilder på långa brudbuketter??
Jag menar dör man har långa stjälk??
Någon som vet vart man hittar dem?
Mvh
Rebecka Ehlin
som jag har sagt till många andra - www.bernzonsblommor.se har en helt suverän hemsida med ett bröllopsgalleri med över 1500 brudbuketter...
purjopillan - Jag tittade på den sidan, men hittade inga priser. Är jag blind, eller står det inte?
Nu vet jag inte riktigt vad du menar med lång bukett, men om du menar som du tror så kan du kika in i mitt galleri. Min bukett var lång, och om jag får säga det själv, helt fantastisk
Ja HELT fantastisk!!!
Du är inte blind. Nästan ingen lägger priser på sidorna. Det beror på att man inte vet vad blomorna kommer att kosta i slutänden förrän man beställt dem av leverantörerna i Holland. Dessutom skulle man få ändra på sidan jämt. Priser varierar också över årstid.
Skönt med "alibi, för när passionsblomman säger så, så är det sant
Aha! Då var jag ju inte till så mycket hjälp
Menar du en stor blomma med lång stjälk alltså? Typ som Solros och Gladiolus och så långa?
Hur ser den ut?
Tydligen inte alls vanligt..
Får väl tala med min florist
tack by the way
Det kan vara vilken blomma som helst..
Bara att man förlänger skaften genom något:S
sedan drar man sidenband eller dyl. ner?
Men är lika lång som en solros..
Förstår ni??
Nej!
Är det inte en särskild blomma du vill ha hjälp att veta vilken det är?
Noope, har hittat en i en polsk tidning...
Hittade en liknande
www.marielouiseomattias.brollopshemsida.com/foton/2006812470dsc_0091.jpg
Vill dock att det är virat band hela vägen ner?
Finns någon spciell blomma?
Jaså, du menar SÅ!
Jamen sådär kan du få bundet med vad som helst ju ! Det där är ju långa rosor, där man verkligen överdrivit betydelsen "omvända proportioner". Dvs det är väldigt mycket stjälkar iförhållande till blommorna.
Rosor, Krysantehemum, kallor mm går tveklöst att beställa i den längden. Du behöver bara visa bilden för din florist, bestämma färg och blomsort så är det lugnt!
PS. Du ska vara medveten om att det där blir en TUNG bukett, som inte är kul att bära på länge. Just a detail.
det man kan göra är att ringa till bernzons, det gjorde jag och fick ett ca pris för det beror ju helt på säsong och leverantörer
För visst kan man få hem tropiska blommor från thailand eller hawaii året runt men då kostar det ju därefter
Taack för alla svar!