Fotograf i Stockholm
Vad betalar ni för er fotograf i stockholm? Vilket pris tycker ni är rimligt?
Vad betalar ni för er fotograf i stockholm? Vilket pris tycker ni är rimligt?
www.fotofabriken.se/
10 000 2 tim plus visgeln!
mer..???
Vi betalar 1000 kr för vigseln och 2000 för porträtt och ytterligare en tusenlapp om han ska vara med på festen. Vi får inget album vilket passar oss bra då vi hellre framkallar själva. Vi får alla kort han tar på cd och så hjälper han oss att sätta upp en hemsida om vi vill.
Jag var på mässan idag, det var massor av fotografer där. Kanske värt ett besök?
Vi var där idag fick pris på ca 30 000 för 6 timmars fotografering, tycker det är lite :)) för dyrt
Jag kommer inte riktigt ihåg hur mycket vi betalade. Med kommer ihåg att det inte vart så dyrt. Besök hennes hemsida så får du nog fram prisinfo. www.kategabor.se
Jättefina bilder vart det i alla fall.
Tack för tipset, tittade på hennes bilder och tyckte om de , ska ev kontakta henne får se om hon är ledig den dagen.
5900:- för tre timmars fotografering, Karin Skog på BildKär. Vi är jättenöjda.
knappt 6000kr för vigsel och porträttfoto ute i naturen med bröllopsproffsen. Blev kanon!
Mattz Birath: 10700 kr för 8 timmars fotografering. Fullständiga rättigheter till bilderna (Vi äger dom) Bilderna levereras (allihop) i RAW format. 40 st tackkort och ett litet album med bilder är medräknade i priset.
Mycket prisvärt och en mycket trevlig och duktig kille! Gillar hans jargong!
16,000:- för 6 timmars fotografering med ett 50 tal pappersbilder, digitala bilder och våra tackkort.
orasisfoto.blogspot.com
Hoppas att våra bilder blir lika vackra!
Vi ska betala 5000 kr för 2 timmars fotografering, 30 digitala bilder samt CD med alla högupplösta bilder. Väldigt trevligt pris tycker jag. www.studiolivia.se
När min bror gifte sig i Katarina Kyrka i september anlitade
dem Armand Photo som jag rekomenderar starkt.
Superfiiina bilder!
Bra priser och olika paket att välja på beroende vad man vill ha.
Här är hans hemsida.
www.armandphoto.se
När min bror gifte sig i Katarina Kyrka i september anlitade
dem Armand Photo som jag rekomenderar starkt.
Superfiiina bilder!
Bra priser och olika paket att välja på beroende vad man vill ha.
Här är hans hemsida;
www.armandphoto.com
Hoppas ni finner den ni söker!
Lycka till!
Jag tycker Bigersdotter e grym, funderar på å boka henne... Annars har jag www.vi-foto.se som alternativ också, hon ligger lite bättre i pris å e också duktig.
Svårt de där
Rekommenderar Carl Bengtsson! Jättefina bilder med en lite egen stil. Överkomliga priser också, tror han tar typ 8000 för en heldag. Vi var jättenöjda. Kolla in www.digitalwardrobe.se och se vad ni tycker!