Fotograf i Gbg området som INTE äger bilderna???
Hej! Vet ni någon fotograf i Gbg området som INTE vill äga bildrättigheten? Tyvärr hade Peter Olsson redan bokat vår dag :( Någon pls?
Hej! Vet ni någon fotograf i Gbg området som INTE vill äga bildrättigheten? Tyvärr hade Peter Olsson redan bokat vår dag :( Någon pls?
Fotografen äger ju alltid bildrättigheterna så att hitta ett proffs som gör det kan nog bli svårt.
kolla med olika hobbyfotografer
Jag tror att de flesta fotografer föredrar att ha det så... Tyvärr... Skulle en fotograf avstå bildrättigheter skulle man i princip kunna göra vad som helst med bilderna - manipulera i datorn, sälja dom vidare, publicera vart som helst utan tillstånd. Jag pratar alltså rent allmänt nu. Hoppas att det löser sig för er. Lycka till!
MMM Men en hobbyfotograf äger ju också bilderna, mitt problem är inte att jag inte vill betala för att göra förstoringar hos fotografen utan att dem kan göra vad de vill med bilderna. Jag vill inte hamna på andra ställen än i mitt bröllopsalbum hemma hos mig eller hos mina vänner...
Prata med Eva på quirbach.se/
Hon tog våra bilder. Vi fick alla våra bilder på både höga och lågupplösta så vi kunde beställa egna.
Hon är HELT UNDERBAR!!!!! Prata med henne!
Eva Quirbach har jag för mig att vi har bokat (eh, det var ett tag sedan, haha) och hon släpper de ekonomiska rättigheterna.
Det finns någon i Partille som skickar med en skiva med lågupplösta bilder. Rätt bra pris också..
Ska försöka hitta namnet.
Tack tack tack alla skall kolla upp :D
Arkadia foto heter den i Partille.
vi hade Christina josephsson från Orust, och fick alla bilder 1034 st på en cd som vi kan göra vad vi vill med, förstoringar osv. Hör av dig i min gb om du vill ha mailadress om du inte hittar henne på nätet.
Ngon mer? svårt att hitta på vår dag. Tips pls